Jump to content
Annons

Var ä låtarna ?


Eminos

Recommended Posts

Annons
Hejsan,

Jag upptäckte precis dessa forumfestivaler. Verkar skoj! Men jag hittar ju inte en enda låt från de tidigare festivalerna? Var ligger de?

/E

Fråga arrangörerna, och du vore kul om du kunde vara med i den nya pågående festivalen.

Redigerat av Uozon
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, så det finns alltså ingen samlad plats, typ i första inlägget i respektive tråd, där alla låtarna finns för nerladning, eller iaf nånstans INNE i tråden? Jag hittar INGET! .. Gör ni låtar o så får man be arrangören att skicka dom till dej eller hur fungerar detta?

Jag kommer säkert att medverka i dessa festivaler längre fram, om någon månad. Nu har jag myckat annat jag sysslar med, o dessutom väntar jag på utrustning som jag beställt. När allt detta är klart då jävlar 😲 Ska bli kul faktist.

/E

Link to comment
Dela på andra sajter

det brukar vara så att arrangören eller någon med tillgång till serverplats lägger upp låtarna för nedladdning under några veckor när festivalen pågår. det brukar bli en rarfil på ca 30-40 mb.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...