Jump to content
Annons

Sökfunktion & annat


Neko

Recommended Posts

Nästan dagligen dyker det upp frågor här som faktsikt har besvarats väldigt bra här på forumet. Jag inte om det kan vara dags att antingen ge sökfunktionen mer utrymme så den är lite lättare att hitta, eller göra den lite smidigare att använda. Jag har inga problem med den, men det verkar som om vissa inte tänker på att man inte kan söka så tätt, eftersom det då blir searchflood vilket blockas av forumet. Kanske lite mer upplysande text eller något kan underlätta? En liten guide? Vad som helst.

Om inte annat börjar det behövas moderatorer på detta forum så att problem som tomma poster kan åtgärdas och slippa fylla upp i onödan. Eller saker som demopostningsdiskutioner kanske kunde lösas relativt enkelt.

Moderatorerna kan ju om inte annat klippa ihop lite trådar när det behövs, och se till att man kan minimera antalet trådar man får upp om man söker på ljudkort eller hörlurar.

Forumet börjar bli lite grötigt och svårsökt, skulle vara bra om det kunde börja struktureras upp nu innan det blir alldeles för sent. Då finns det nog varken någon som kan eller vill städa trådar.

Hoppas Admins tar till sig och diskuterar en lösning, om det är så att de inte själva har tid eller möjlighet, kanske det finns andra som har.

EDIT: Ändrat och förtydligat

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Skapa en "sticky" som länkar till alla frågor om ljudkort, en till alla frågor om monitorer, och liknande om det behövs.

Det är bara ljudkortsfrågorna och monitorerfrågorna som jag börjar tycka blir riktigt tråkiga att läsa om och om igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Moi moi... Hacke. Det lät jätteskoj... 😮

🙂

Om det finns en önskan om det från andras sida så hjälper jag mer än gärna att strukturera upp vissa saker. Kanske klippa och klistra lite. Tror inte jag vill göra allt själv, men jag har nog lite tid att avvara som skulle kunna användas till dylikt. Aja... jag är trött och seg, hoppas jag begriper vad jag tänkte när jag läser detta imorgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...