Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

JĂ€klar vad liten och smidig den var.. Nu fick jag ett ha-begĂ€r igen.. Suck. StĂ„r det vad priset kommer att landa pĂ„? Verkar som att den kommer att bli betydligt billigare Ă€n sina storsyskon men det vore jĂ€kla kul att se ett pris. Är det samma synt som de stora TI virusarna bara att den Ă€r i miniformat? Kanske dax för min första hĂ„rdvarusynt nu dĂ„. 🙂

Postat

det ser ut som en lite nerbantad version av en vanlig Ti. eftersom man Àr accessfrÀlst Ànda sen A kom ut sÄ kommer det bli svÄrt och lÄta bli köpa den =)

Postat
Pris?

Verkar inte finnas nĂ„got eftersom den inte finns pĂ„ marknaden Ă€n. Jag har dĂ„ inte lyckats hitta det iaf. Men jag sprang pĂ„ ett forum dĂ€r dom diskuterar den och prisgissningarna verkar hamna runt 900-1000€. Man kan ju alltid hoppas att det stĂ€mmer men det Ă€r vĂ€l bara vĂ€nta och se. Tror jag mĂ„ste ha en. 😉

Postat

Var kopplar man in gitarren? Jag kanske Àr dum men jag hittar verkligen gitarringÄng!

Jag menar, man mĂ„ste ju kunna koppla in gitarren, hur gör man annars?! 😉

Postat

SĂ„ denna Ă€r exakt som en "vanlig" ti fast med inga rattar typ? 😉

ha d!

Postat

jag har redan en Ti men hagalen som man Àr sÄ inser jag nog att jag kommer behöva bÄde den hÀr och blofeld=)

Postat

Okay, dÄ har vi fÄtt fram priset dÄ: "1100 euro exklusive moms"

Helt okay, men nĂ„got dyrare Ă€n vad jag hade hoppats pĂ„ 😄

Postat

Jesus, jag lyssnar inte ens pÄ EDM, men jag fick ÀndÄ enormt köpbegÀr. Kan vara för att det var ett tag sen jag köpte nÄgot och konsumenten i mig Àr sÄ hungrig att han kan 'Àta' vad som helst.

Postat

Det Àr ingen vanlig TI i miniformat, utan en rejÀlt nerbantad version!

Röster mellan 10-50 beroende pÄ complexity och 4 parters multitimbral.

NĂ€ det var inget för mig, speciellt inte om den kommer att kosta ca 1100€

En beggad TI Desktop kan man ju fÄ för ca 9000:-

FÄr vÀl bli Waldorf Blofeld istÀllet!

😉

Postat
Det Àr ingen vanlig TI i miniformat, utan en rejÀlt nerbantad version!

Röster mellan 10-50 beroende pÄ complexity och 4 parters multitimbral.

NĂ€ det var inget för mig, speciellt inte om den kommer att kosta ca 1100€

En beggad TI Desktop kan man ju fÄ för ca 9000:-

FÄr vÀl bli Waldorf Blofeld istÀllet!

:rolleyes:

jag Àr benÀgen och hÄlla med dig dÀr. jag var lite kÄt pÄ och lÀgga den till samlingen av accessgear men det e för mkt pengar och lÀgga för dom specsen. nej jag hÄller med du.. en blofeld blir bra komplement till min Ti

• 5 veckor senare...
Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag har alltid varit lite smÄsugen pÄ en Access synt. Blev genast glad nÀr jag sÄg "filmen" om snow .. eftersom den var liten tÀnkte jag att priset skulle vara samma! - men ack, blev besviken igen.

Nej tack! 🙂

Redigerat av Mollin
Postat
Jag har alltid varit lite smÄsugen pÄ en Access synt. Blev genast glad nÀr jag sÄg "filmen" om snow .. eftersom den var liten tÀnkte jag att priset skulle vara samma! - men ack, blev besviken igen.

Nej tack! 🙂

Besviken var det!

Personligen sĂ„ finns det tvĂ„ hĂ„rdvarusaker som jag verkligen vill ha, en virus ti desktop och en Elektron Machinedrum SPS-1 UW. Jag trodde nĂ€stan att jag skulle kunna fĂ„ tag i en virus-synth till ett överkomligt pris nĂ€r jag sĂ„g snow, men med tanke pĂ„ specsen sĂ„ lĂ€r det inte bli nĂ„gon virus-synth pĂ„ ett par Ă„r. 🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.