Jump to content
Annons

nirvana skiva...någott skumt med den


Ludde94 (oregistrerad)

Recommended Posts

Ludde94 (oregistrerad)

Tja det är ludde igenn, nu är jag skit rädd istället för glad

jag har en nirvana skiva"nevermind" jag har laddat ner den från nätet lr bränt från bibloteket. 😱

ialla fall nu är det så att jag satt igår vid 12 tiden och lyssnade på skivan(riktigt bra)

låt nummer12 "Something In The Way" slutar efter ungefär 4 minuter. man tror aTT LÅTEN TAR SLUT, sitter här och chattar och då jävlar. 10 minuter efter låten slutar kommer världens jävla death mettal(jag blir rädd för musiken när jag vet attt den ska komma, tänk då kl 12)

VAD TROR NI ATT DET KAN VARA?

//raderat av admin //

SNÄLLA HJÄLP MIG

MVH//SKÄRRAD LUDDE

Redigerat av Olsberg
Vi delar inte med oss av upphovsrättsligt skyddat material på Studio forum, läs Forumreglerna /admin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ludde94 (oregistrerad)
Det är Kurtan som går igen för att du har laddat ner hans skiva. Och han är arg. Riktigt arg.

halllå moste alla driva med mig är det ingen som vill ha filen.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten heter Endless, Nameless och sägs ha kommit till då Kurt vid en tagning av Lithium blev arg, de andra två medlemmarna hängde sen på. "Låten" spelades senare under turnén som sista låt medans utrustningen gick sönder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är Kurtan som går igen för att du har laddat ner hans skiva. Och han är arg. Riktigt arg.

halllå moste alla driva med mig är det ingen som vill ha filen.....

Ahem, "vill ha filen"? Det är ju inte piratkompaniets privata forum vi sitter på. Liksom. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Ludde94 (oregistrerad)
Ahhhh.....om man ändå fick höra den för första gången igen! 😕

EDIT: fast den hemliga låten på In Utero är ännu bättre!

In Utero??

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhhh.....om man ändå fick höra den för första gången igen! 😕

EDIT: fast den hemliga låten på In Utero är ännu bättre!

In Utero??

Nirvanas sista studioalbum. Har också en gömd låt som kallas Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nirvanas sista studioalbum. Har också en gömd låt som kallas Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip.

Vilket för övrigt inte är en så jätte gömd låt då den står med i låt listan bak på skivan, konstigt det blir ju bara jobbigt att spola fram varje gång? 😕

Men dock så bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nirvanas sista studioalbum. Har också en gömd låt som kallas Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip.

Vilket för övrigt inte är en så jätte gömd låt då den står med i låt listan bak på skivan, konstigt det blir ju bara jobbigt att spola fram varje gång? 🙂

Men dock så bra!

Bränn av den, öppna den som wave i närmaste DAW. klipp till låten, bränn ut den och stoppa den i fodralet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nirvanas sista studioalbum. Har också en gömd låt som kallas Gallons Of Rubbing Alcohol Flow Through The Strip.

Vilket för övrigt inte är en så jätte gömd låt då den står med i låt listan bak på skivan, konstigt det blir ju bara jobbigt att spola fram varje gång? 😆

Men dock så bra!

Bränn av den, öppna den som wave i närmaste DAW. klipp till låten, bränn ut den och stoppa den i fodralet 😉

Jo men det var nog inte många som hade en DAW hemma i sovrummet 1993? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det är trevligt... den där skivan släpptes ju faktiskt tre år innan trådstartaren föddes... :rolleyes: känns som det var igår ju... (nevermind alltså)

Världens bästa skiva för övrigt (överdriver inte), varenda låt är ju en hit! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja det är ludde igenn, nu är jag skit rädd istället för glad

jag har en nirvana skiva"nevermind" jag har laddat ner den från nätet lr bränt från bibloteket. 😛

ialla fall nu är det så att jag satt igår vid 12 tiden och lyssnade på skivan(riktigt bra)

låt nummer12 "Something In The Way" slutar efter ungefär 4 minuter. man tror aTT LÅTEN TAR SLUT, sitter här och chattar och då jävlar. 10 minuter efter låten slutar kommer världens jävla death mettal(jag blir rädd för musiken när jag vet attt den ska komma, tänk då kl 12)

VAD TROR NI ATT DET KAN VARA?

//raderat av admin //

SNÄLLA HJÄLP MIG

MVH//SKÄRRAD LUDDE

Fy skäms, man ska inte ladda ner skivor från stora band som Nirvana! Dessutom är Nevermind en klassiker, den ska man just ha hemma. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...