Dingbats Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Synd att personligheten inte alltid överensstämmer med utseendet också.
Dingbats Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Hur söker du då? Eh? Jag söker genom den där grejen som kommer upp när man trycker på "Users" längst upp. Fan att du skulle spräcka min snygga serie där
Overkill Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Hur söker du då? Eh? Jag söker genom den där grejen som kommer upp när man trycker på "Users" längst upp. Fan att du skulle spräcka min snygga serie där Vilken hemsida snackar du om? 😛
Dingbats Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Hur söker du då? Eh? Jag söker genom den där grejen som kommer upp när man trycker på "Users" längst upp. Fan att du skulle spräcka min snygga serie där Vilken hemsida snackar du om? 😛 Gotcha! 😛 Men det kunde du väl ha listat ut genom telepati! Last.fm är det.
david.roennlund Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 (redigerat) Hur söker du då? Eh? Jag söker genom den där grejen som kommer upp när man trycker på "Users" längst upp. Fan att du skulle spräcka min snygga serie där Vilken hemsida snackar du om? 😛 Last.fm va? EDIT: Var inte först 😛 Redigerat 27 mars 2008 av david.roennlund
Overkill Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Ålderssökningen funkade ju inte. Sökte på folk i min ålder och får upp 30-åringar.
Overkill Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Sen är det himla synd att de med bra musiksmak ofta är fula.
Dingbats Postat 27 mars 2008 Postat 27 mars 2008 Sen är det himla synd att de med bra musiksmak ofta är fula. Och vad säger det om dig? Gonatt!
Micke H Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Dingis, hur gammal är du? Att gå ut på krogen är ett utmärkt sätt att träffa nya tjejer på. Med lite öl i kroppen har man lättare för att vara mer social. 🙂 Hittar du ett bra ställe, så kommer dom ibland fram till dig och snackar. 🙂 Ha, jag kommer ihåg en gång. Klockan var typ halv tre, och jag och två polare skulle dra hem. Då kommer det fram en brud, packad så in i helvete, och ber mig ta på hennes bröst! 😄 Jag gjorde det 🙁 men inget mer än så, eftersom jag vid det tillfället var upptagen. Lite synd, för förbaskat söt var hon.
musik (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Jag har inte skitit sen i morse och inte ens då gjorde jag det särskilt ordentligt. Jag har inte skitit sedan februari.
musik (oregistrerad) Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 (redigerat) Lasagne Vegetale eller på ren svenska: pastaplattor med grönsaksröra på Redigerat 28 mars 2008 av musik
david.roennlund Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Lasagne Vegetale eller på ren svenska: pastaplattor med grönsaksröra på lagade precis vanlig lassange 😆
Dingbats Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Dingis, hur gammal är du? Att gå ut på krogen är ett utmärkt sätt att träffa nya tjejer på. Med lite öl i kroppen har man lättare för att vara mer social. 🙂 Hittar du ett bra ställe, så kommer dom ibland fram till dig och snackar. 🙂 Ha, jag kommer ihåg en gång. Klockan var typ halv tre, och jag och två polare skulle dra hem. Då kommer det fram en brud, packad så in i helvete, och ber mig ta på hennes bröst! 😊 Jag gjorde det 😎 men inget mer än så, eftersom jag vid det tillfället var upptagen. Lite synd, för förbaskat söt var hon. Jag är 17 och väldigt osugen på krogliv. Men oavsett så tror jag nog faktiskt mer på som jag har läst i diskussioner på ett annat forum och sådär, att man inte ska ge sig ut med attityden att man ska skaffa en tjej, utan att man ska träffa folk som man gillar och blir kompis med och om det blir mer än så av det så blir det det av sig självt. Känns mer naturligt. Fast vad vet jag 🙂
Overkill Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Jag håller med dig! 🙂 Jag är hemma hos Jacob nu. Vi har knappt spelat något Playstation. 😄 Bara lite Tekken 3 och Fifa 2000. 🙂
Pazo Postat 28 mars 2008 Postat 28 mars 2008 Hoppas linköping vinner!!!!! HOPPAS HV VINNER ALLT SEN! 😄
Recommended Posts