Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 12,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

2195

• Overkill

2194

• Micke H

2167

• Dingbats

2106

Postat mest i detta ämne

Postat

Hellre dottern än sig själv...

Jag säger som morsan brukar säga: jag ser hellre mina barn svälta/bli sjuka än går hungrig/sjuk själv. 🙂😉

Postat

nice?

😎

Min farfar sa en annan grej, som låter ädel tills man funderar lite till:

Hellre äter jag själv än låter mina barn svälta"

😄

Postat

Svaret ligger i att en medlems alla inlägg på egen begäran har raderats. Det måste jag som admin ta hänsyn till, även om det får konsekvenser i en viktig tråd som denna 😉

4000 - på't igen!

Kan i förbifarten nämna att tråden framöver kan komma att delas. Som den är nu, tynger den databasen onödigt mycket. Och eftersom den inte hör till sajtens syfte så kan lösningen bli att den delas upp till flera mindre.

Svar görs helst i egen tråd under Om sajten - denna tråd är omöjlig att ha bevakning på 🙂

Postat
Svaret ligger i att en medlems alla inlägg på egen begäran har raderats. Det måste jag som admin ta hänsyn till, även om det får konsekvenser i en viktig tråd som denna 😉

4000 - på't igen!

Kan i förbifarten nämna att tråden framöver kan komma att delas. Som den är nu, tynger den databasen onödigt mycket. Och eftersom den inte hör till sajtens syfte så kan lösningen bli att den delas upp till flera mindre.

Svar görs helst i egen tråd under Om sajten - denna tråd är omöjlig att ha bevakning på 🙂

Hett tips:

Radera denna tråden så kan JAG skapa en ny och blir då automagiskt den nya Längsta Kungen 😉

Postat

Yes!

Fick reda för tio minuter sedan att det finns nåt som heter DEN LÄNGSTA TRÅDEN!

Så nu för ni mitt bidrag också 🙂

Kommer återkomma lite då och då till den när jag inte har något annat för mig..

Oh yeeesss

Postat

Yea baby, knallade runt lite på måfå här i min nya hemstad Kumla. Vadan skådar jag om icke en basstillverkare!

Mattisson Bass har sin tillverkning/bas(hihihi)/butik/HQ 500m härifrån.

Ska helt klart gå dit imorrn och härja lite med dem. Lite allmännt bara. En vänster 5a vore the shit.

För övrigt så har jag härmed säkrat upp minst 1 mail/dag den närmsta framtiden :rolleyes:

Tackarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

musik (oregistrerad)
Postat

Canal Plus?

Tv4 Plus?

Pink Plus?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.