Jump to content
Annons

Akustisk stålsträngad


svante

Recommended Posts

Detta har dyftats förr. Nu vänder vi på steken. Nu undrar jag om det finns någon som har köpt en akgura med stålsträngar som låter MINDRE dåligt med sin inbyggda mick. Jag VET att det är svårt att få tag i något som låter ok, men det kanske finns någon som fått tag i en som låter hyfsat åtminstone. Livebruk är det frågan om och lösningen som recenseras i senaste Studio är det inte tal om. Någon??

lp&u

Svante

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Detta har dyftats förr. Nu vänder vi på steken. Nu undrar jag om det finns någon som har köpt en akgura med stålsträngar som låter MINDRE dåligt med sin inbyggda mick. Jag VET att det är svårt att få tag i något som låter ok, men det kanske finns någon som fått tag i en som låter hyfsat åtminstone. Livebruk är det frågan om och lösningen som recenseras i senaste Studio är det inte tal om. Någon??

lp&u

Svante

Ovation. Punkt.

Edit: Iofs en line out, men med inbyggd Eq. Ovation rules

Redigerat av Pelle Rylander
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta har dyftats förr. Nu vänder vi på steken. Nu undrar jag om det finns någon som har köpt en akgura med stålsträngar som låter MINDRE dåligt med sin inbyggda mick. Jag VET att det är svårt att få tag i något som låter ok, men det kanske finns någon som fått tag i en som låter hyfsat åtminstone. Livebruk är det frågan om och lösningen som recenseras i senaste Studio är det inte tal om. Någon??

lp&u

Svante

Ovation. Punkt.

Edit: Iofs en line out, men med inbyggd Eq. Ovation rules

ok. jämrans att dom är så fula bara enligt mitt tycke...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...