Jump to content
Annons

Första pris i Studiofestivalen......!


hammagrella

Recommended Posts

Jag har den stora glädjen att meddela att Olsberg och STUDIO sponsrar vår festival och därmed delar ut Drumkit From Hell Superior till den lyckliga vinnaren!!

Så...spänningen stiger! Fortsätt att rösta!!! Skicka länken som en sån där fredags-skoj-grej till era polare så att vi får ett riktigt bra representativt valunderlag.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=4377

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det var som tusan! Nu ångrar man ju sig lite att man inte var med... Grymt ändå!

Men det är väl inte för priset man ska tävla, hehe 😉 Fast jag ska väl också erkänna att jag ångrar att jag inte ställde upp denna gång.

Men nu ska vi sluta hänga läpp VacUm, det kommer ju fler chanser. Nästa gång....vänta bara... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vad fan...

Priset måste man väl annonsera innan tävlingen.

Besviken...

Sorry, men vi hade inget pris innan tävlingen, fick det här erbjudandet från Olsberg häromdan.

Men nu får vi kanske ännu större deltagande i nästa festival!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry, men vi hade inget pris innan tävlingen, fick det här erbjudandet från Olsberg häromdan.

Men nu får vi kanske ännu större deltagande i nästa festival!

det vore bra

men priset bör vara hemligt

endast ett "eventuellt" värde kan anges.

med hänsyn till både mac och pc förare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stora felet med denna tävling är att det inte är de sämsta låtarna i finalen utan de ROLIGASTE... 😕 Inte riktigt rätt enligt mig!

Mmmm, och italienarna tycker att det sämsta med fotbolls-EM är att en del lag spelar 2-2, eller att det väl var offside det där Zlatanmålet...... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...