Jump to content
Annons

Om mixologi avdelningen


jonnerstone

Recommended Posts

Under ämneskategorin "Mixologi" så står det "Posta dina egna mixar från Mixologi-serien här. Mixarna kan bifogas till inlägget."

Men jag hittar inte något ställe där man kan bifoga fil!!

Om ni menar att man kan länka till sin mix så borde det stå länka och inte bifoga. Eller så är det bara jag som borde kolla synen :-)

Pleeeaassse hhheelp!!

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja du e ju ett alternativ!! Men man blir lite irriterad när dom påstår sig erbjuda en bifognings tjänst och den inte finns där.

Lite dålig stil e det att dom inte ger ett svar heller. Först gör dom en stor grej av hela sin mixologi serie och uppmanar oss att läga upp våra mixar på deras hemsida, men sen följer dom inte upp det. Men men ...ingen är perfekt, studio gör så mycket annat rätt så jag ska inte klaga...(bara kritisera :rolleyes: )

Tack Gizmozis för tipset iaf.

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Den något förvirrande informationen kommer av att vi bytt forumserver och forummjukvara sedan serien gick i tidningen. Vi jobbar på ett upplägg för att förbättra uppladdning av låtar men har inte något klart ännu. Vill du ladda upp dem på forumet går det för tillfället bra att använda den vanliga tjänsten för låtuppladdning och endera lägga låten under övrigt eller den genre där den bäst hör hemma. Var bara noga med att peka ut att det är just ett mixologi-projekt i titeln så gissar att att andra kommer att lyssna och kommentera.

Ledsen för att det är lite trassligt just för tillfället :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Den något förvirrande informationen kommer av att vi bytt forumserver och forummjukvara sedan serien gick i tidningen. Vi jobbar på ett upplägg för att förbättra uppladdning av låtar men har inte något klart ännu. Vill du ladda upp dem på forumet går det för tillfället bra att använda den vanliga tjänsten för låtuppladdning och endera lägga låten under övrigt eller den genre där den bäst hör hemma. Var bara noga med att peka ut att det är just ett mixologi-projekt i titeln så gissar att att andra kommer att lyssna och kommentera.

Ledsen för att det är lite trassligt just för tillfället 🙂

Lugna puckar!! Allt löser sig till slut!! Min livsfilosofi!!

Ge nå´n en kram!!

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...