jensss (oregistrerad) Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Hejsan! NÀr jag försöker starta mitt cubase sx 3 sÄ stannar den och sÀger att jag ska sÀtta i min USB-nyckel. Detta började den göra efter att jag tvingat datorn till avstÀnging pÄ ett oanstÀndigt sÀtt. Jag har försökt med allt, lÀst i manualen, installerat om programmet, installerat uppdateringar, ja det mesta jag kan komma pÄ men inget har gett resultat. I samband med detta har datorn ocksÄ slutat hitta ljudkortet och inte ens Macens inbyggda ljudkort. Datorn har Àven slutat anvÀnda "airport" för internetanslutningar. HjÀlp!!
Björn Olsberg Postat 18 september 2007 Postat 18 september 2007 Skaffa Mac đ Nej, allvarligt, det lĂ„ter som att nĂ„got lite mer allvarligt kan ha hĂ€nt, exempelvis med dina plist-filer. Och jag Ă€r inte rĂ€tt man att ge de bĂ€sta tipsen hĂ€r. Standardtipset borde i alla fall vara att börja med en Skivkontroll under Diskverktyg.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.