Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag tog ganska nyligen tag i att installera LE 6.7 m-powered

Installerade även om mitt UAD-1 för att jag inte bockade i RTAS eller vad det heter första gången, men nu när jag ska köra pluggarna blir det windows har stött på ett problem-älsklingen. Tror det står "re-wire" innan pluggarna också om nu det säger nåt?

Redigerat av mietek
Annons
Postat

jag laddade t.o.m ner senaste mjukvaran från uad, som inkluderade RTAS Adaptern, (som nu ska funka med mackiekort), får ändå samma varning och måste avsluta.

Postat (redigerat)

LE 6.7 m-powered

"som nu ska funka med mackiekort"

jag förstår inte, vad har du för ljudkort? det måste vara en m-audio om du har installerat m-powered, eller en digidesign om du har installerat LE... du pratar om någon mackie kort

eller har jag missupfattat helt?

Redigerat av zagor
Postat (redigerat)

ja hela grejen är att mitt UAD-1 DSP kort(jag har den gamla Mackieversionen) inte har rtas stöd, och behöver en adapterplugg.

och ja M-powered, jag har ett M-audio ljudkort.

fast jag hittade lösningen igår, jag är tvungen att ladda ner en äldre version av rtas adaptern för att det ska funka med 6x versionen.

Redigerat av mietek

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.