Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För alla röda smĂ„djĂ€vlar i helvetet, varför har man en Abort-knapp om det aldrig gĂ„r att trycka pĂ„ den?! Är det nĂ„gon torrboll till tysk programmerare som har bestĂ€mt sig för att hĂ€mnas?

Annons
Postat

Jag har en fil som jag ska stÀmma ned tvÄ halvtoner. Jag fÄr veta att det tar fem minuter att göra det, och dÄ tÀnker jag att dÄ struntar jag i det och trycker följaktligen pÄ Abort-knappen. Men som vanligt funkar det inte utan Cubase tuggar pÄ.

Postat
  AndyPandy sa:
För alla röda smĂ„djĂ€vlar i helvetet, varför har man en Abort-knapp om det aldrig gĂ„r att trycka pĂ„ den?! Är det nĂ„gon torrboll till tysk programmerare som har bestĂ€mt sig för att hĂ€mnas?

Det gĂ€ller inte en sĂ„ndĂ€r "chefen kommer" knapp nĂ€r du fulsurfar? 😆

Postat
  Jejje sa:
Det gĂ€ller inte en sĂ„ndĂ€r "chefen kommer" knapp nĂ€r du fulsurfar? 😆

D'oh! DÀr kom du pÄ mig.

Förresten, det stod pÄ ett stÀlle att man skulle uppge sitt Visakortsnummer, men att de inte skulle dra nÄgra stÄlar. Det gjorde de i alla fall, vilket var lite taskigt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.