KillwithSkill Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Hehehe đ Slösurfade runt lite och hittade det HĂR Riktigt roligt. Har aldrig sett det förut. SĂ€kert gammalt skĂ„pmat, men förbannat kul. HĂ„ll tillgodo!
KillwithSkill Postat 17 augusti 2007 TrĂ„dstartare Postat 17 augusti 2007 Ăh? đ Va fasen?!!! đ Har folk ingen humor? Bara jag & Soundborn som tykte det var iallafall... liiiiite kul?
MusicNixon Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 (redigerat) KillwithSkill sa: Ăh? đVa fasen?!!! đ Har folk ingen humor? Bara jag & Soundborn som tykte det var iallafall... liiiiite kul? Fantastiskt kul. Ăr det Cher som stĂ„r och tittar in i studion? Edit: Hur mĂ„nga fel kan man skriva i tolv ord? Redigerat 17 augusti 2007 av MusicNixon
Björn Olsberg Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 MĂ„nga riktigt sköna detaljer i filmen, skĂ„despeleriet Ă€r ju lyyyysande đ
Assar Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Skitbra! Men vad ĂR det Robert Gustafsson hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r han först syns i bild? đ
Cykeln Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Tack för lÀnk till ett gott skratt - roligt + sjÀlvdistans+ironi = fan va bra!
Björn Olsberg Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Assar sa: Skitbra!Men vad ĂR det Robert Gustafsson hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r han först syns i bild? đ Haha, som sagt, detaljerna Ă€r mĂ„nga đ Funderade ocksĂ„ pĂ„ det. Lite lĂ€ngre in i filmen hĂ„ller han i en nagelfil. Kan det va sĂ„ att han filar pĂ„ skivbossens pekfingernagel samtidigt som han övar oralsex med filen i munnen đ Ni har vĂ€l förresten inte missat Iron Maiden i filmen?
Lee Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Skitkul och ironisk. Sedan har jag gillat ABBA ett bra tag ocksĂ„. Men ALDRIG sĂ„ lĂ€nge de fanns, dĂ„ var det hĂ„rdrock som gĂ€llde. Men nu sitter jag med samtliga skivor och analyserar fantastiska melodier och helt underbara produktioner! Men go' sjĂ€lvdistans av ABBorna att stĂ€lla upp i filmen! đ
Björn Olsberg Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 Passar pÄ att bumpa den hÀr, skön kvÀllsunderhÄllning efter jobbet!
Ludgo-Pelle Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 En alldeles störtskön och ashÀftig video! Otroligt kul! HÀrlig sjÀlvdistans och kul att Àven Cher finns med en kort snutt i bild! En vÀldigt trÄkig nyhet dock (för den som inte redan kÀnner till detta) Àr att en av ABBA:s trummisar....Ola Brunkert... har avlidit i sitt hem i en olycka! Det hela Àr en ytterst trÄkig historia och en enligt min mening en stor förlust. I varje fall för mig personligen. Ola var alltid en kanonsnÀll kille och vÀldigt ödmjukt lÄgmÀld. En kanonsnubbe! I Sverige finns det bara en handfull trummisar som har lika mÄnga inspelnings-titlar och studiotimmar bakom sig som just Ola, men det var Ola som visade vÀgen frÄn allra första början. Ola Brunkert dog söndagen den 16/3-2008. HÀlsningar: Ludgo-Pelle
KillwithSkill Postat 22 juni 2008 TrÄdstartare Postat 22 juni 2008 Hittade en snutt pÄ youtube hur musikvideon gjordes! Lite kul i slutet dÄ dom ska snacka svenska!
Bernt Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 KillwithSkill sa: Hehehe đSlösurfade runt lite och hittade det HĂR Riktigt roligt. Har aldrig sett det förut. SĂ€kert gammalt skĂ„pmat, men förbannat kul. HĂ„ll tillgodo! Visades i samband med schlagerfestivalen 2004, i semifinalen om jag inte minns fel. Men visst Ă€r den skojig.
KillwithSkill Postat 25 september 2011 TrÄdstartare Postat 25 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CTk_6fFW-As
KillwithSkill Postat 25 september 2011 TrĂ„dstartare Postat 25 september 2011 Kollade för nĂ„n helg sen pĂ„ Moraeus, dĂ€ Loa var med. Och blev pĂ„mind om denna! Loa Ăr fan en av dom roligaste i landet! đ
Kjubeis Postat 26 september 2011 Postat 26 september 2011 Shit sÄ bra! Har aldrig sett den förrut. Grymt att dom hade med Rik Mayall som skivbolagsdirektör. Han Àr galet bra! /Tompa
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.