Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Ja Edison är ett skit bra program i Fl Studio. Man kan nu "slica" och "choppa" som aldrig förr!

Men Problemet Är:

Laddar man in en Mp3 fil i Edison så konverterar ju edison den till wav.

Kan man på något sätt efter att arbetat med "samplet" spara den tillbaka till mp3?

Annons
Posted
Varför vill du ha samplingen i mp3-format?

Well ☺️ , har några låtar som jag vill "choppa" (vissa låtar har skit långa intros, orkar inte spola fram hela tiden...)

Posted

Well 😉 , har några låtar som jag vill "choppa" (vissa låtar har skit långa intros, orkar inte spola fram hela tiden...)

Omg ☺️ förstöra låtar så!

Posted

Well 😎 , har några låtar som jag vill "choppa" (vissa låtar har skit långa intros, orkar inte spola fram hela tiden...)

Omg 😉 förstöra låtar så!

haha 😆 Nämen lyssnar du på Drum'N'Bass så vet du nog att det "typiska" introt är en pad som loopar om och om i minst 1 minut tills trummorna och basen kommer ☺️

orka..... 😱

Posted

Att mp3-koda ljudet två gånger ger rejäl kvalitetsförsämring. Med det här programmet kan du klippa/redigera direkt i mp3-filerna utan att behöva koda om mp3:an.

Programmet är gratis också!

mp3DirectCut