Jump to content
Annons

Hej! Jag är INTE ny här!


RoBERT

Recommended Posts

Jahopp. förlåt mig för att jag inte har något tålamod med mitt förra nickname.

Men det är jag som är [först] arofreak, och [sedan] Slipped_Away.

Nu och förhoppningsvis för [all] framtid RoBERT.

Men det blir nog bra. :rolleyes:

Anledningen till mitt slutgiltiga byte är att det inte känns rätt att jag heter Slipped_Away eftersom det har blivit namnet för ett gemensamt projekt med "Limpan" här på forumet. så det känns bättre att vi har vars ett nick som är rätt normalt, haha. Och sen har vi länkar i signaturen till projektets hemsida och även till vår myspace. 🙂 Blir det bra?

Pöss häj!

/Robban

Redigerat av RoBERT
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Så länge du inte byter avatar så gör det mej inget. Jag hatar när folk byter avatar, hur ska man kunna komma ihåg dom då? Jag har kommit på mej själv med att tänka "undra vad det där är för ny medlem", och sedan sett att personen i fråga har kanske 1000 inlägg men har bytt avatar nyligen. Att användarnamnet är samma som innan hjälper mej inte mycket då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge du inte byter avatar så gör det mej inget. Jag hatar när folk byter avatar, hur ska man kunna komma ihåg dom då? Jag har kommit på mej själv med att tänka "undra vad det där är för ny medlem", och sedan sett att personen i fråga har kanske 1000 inlägg men har bytt avatar nyligen. Att användarnamnet är samma som innan hjälper mej inte mycket då...

hehe.. sant sant.. mina avatarer är alltid foton på mig iaf så det gör kanske inget om man byter på det viset... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge du inte byter avatar så gör det mej inget. Jag hatar när folk byter avatar, hur ska man kunna komma ihåg dom då? Jag har kommit på mej själv med att tänka "undra vad det där är för ny medlem", och sedan sett att personen i fråga har kanske 1000 inlägg men har bytt avatar nyligen. Att användarnamnet är samma som innan hjälper mej inte mycket då...

hehe.. sant sant.. mina avatarer är alltid foton på mig iaf så det gör kanske inget om man byter på det viset... 😊

PS - det är inte jag på bilden - det är Billie Holiday...

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är vad man kallar en "altoholic" i MMO-spel. Det är en som inte får nog av ALTernativa karaktärer och därför hela tiden skapar nya... 😳 Hej & Välkommen under ditt nya namn!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...