Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Jahopp. förlåt mig för att jag inte har något tålamod med mitt förra nickname.

Men det är jag som är [först] arofreak, och [sedan] Slipped_Away.

Nu och förhoppningsvis för [all] framtid RoBERT.

Men det blir nog bra. :rolleyes:

Anledningen till mitt slutgiltiga byte är att det inte känns rätt att jag heter Slipped_Away eftersom det har blivit namnet för ett gemensamt projekt med "Limpan" här på forumet. så det känns bättre att vi har vars ett nick som är rätt normalt, haha. Och sen har vi länkar i signaturen till projektets hemsida och även till vår myspace. 🙂 Blir det bra?

Pöss häj!

/Robban

Edited by RoBERT
Annons
Posted

Halloj halloj 🙂

Posted

Så länge du inte byter avatar så gör det mej inget. Jag hatar när folk byter avatar, hur ska man kunna komma ihåg dom då? Jag har kommit på mej själv med att tänka "undra vad det där är för ny medlem", och sedan sett att personen i fråga har kanske 1000 inlägg men har bytt avatar nyligen. Att användarnamnet är samma som innan hjälper mej inte mycket då...

Posted
Så länge du inte byter avatar så gör det mej inget. Jag hatar när folk byter avatar, hur ska man kunna komma ihåg dom då? Jag har kommit på mej själv med att tänka "undra vad det där är för ny medlem", och sedan sett att personen i fråga har kanske 1000 inlägg men har bytt avatar nyligen. Att användarnamnet är samma som innan hjälper mej inte mycket då...

hehe.. sant sant.. mina avatarer är alltid foton på mig iaf så det gör kanske inget om man byter på det viset... 🙂

Posted

hehe.. sant sant.. mina avatarer är alltid foton på mig iaf så det gör kanske inget om man byter på det viset... 😊

PS - det är inte jag på bilden - det är Billie Holiday...

Posted

Du är vad man kallar en "altoholic" i MMO-spel. Det är en som inte får nog av ALTernativa karaktärer och därför hela tiden skapar nya... 😳 Hej & Välkommen under ditt nya namn!

• 2 weeks later...
Guest Zephyrus
Posted (edited)

Hej och välkommen! Igen!

Edited by Zephyrus
Posted

Nej, jag håller med dej, bara man avbildar sej själv på avataren så är det inga problem! 🙂