Micke H Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 NEJ! Robert Jordan, en av de bättre författarna jag har läst, har gått bort...han höll på med sista delen i sin überlånga serie, och nu lär den aldrig bli klar... 😱
Micke H Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Hmm, nu såg jag att kanske han hade hunnit skriva en hel del, och att hans son kanske ska sammanställa allt till den sista delen. Skönt att hans verk får bli avslutat i alla fall. 😱
Overkill Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Fyfan vilken dyr helg det blev ändå...två T-shirts från konserten på sammanlagt 600, en kväll på krogen för drygt 250, en borttappad remsa på vägen hem så jag blev tvungen att köpa ny... 😠 Tur att jag åtminstone fick några gratisöl på krogen. 🙂 Borttappad remsa? 😱
Micke H Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Fyfan vilken dyr helg det blev ändå...två T-shirts från konserten på sammanlagt 600, en kväll på krogen för drygt 250, en borttappad remsa på vägen hem så jag blev tvungen att köpa ny... 😠 Tur att jag åtminstone fick några gratisöl på krogen. 😛 Borttappad remsa? 😱 SL-remsa...BARA STOCKHOLMARE VET VAD JAG MENAR!! WÄÄÄÄÄH! 🙂
Micke H Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Jag visste vad en remsa var! 😄 Då är du innerst inne en 08:a. 🙂
Neosus Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Fyfan vilken dyr helg det blev ändå...två T-shirts från konserten på sammanlagt 600, en kväll på krogen för drygt 250, en borttappad remsa på vägen hem så jag blev tvungen att köpa ny... 🙁 Tur att jag åtminstone fick några gratisöl på krogen. ☺️ Borttappad remsa? 😛 SL-remsa...BARA STOCKHOLMARE VET VAD JAG MENAR!! WÄÄÄÄÄH! 🙂 Jag vet oxå.. Jag köpte en sån innan jag åkte hem till norrland...från fjollträsk 😆 Helt jävla onödigt 😛
ThomasJ Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 fan va lessen jag är. Får inte min imac på ett tag. Slut i butik:s Men den e på g:P
Neosus Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 fan va lessen jag är.Får inte min imac på ett tag. Slut i butik:s Men den e på g:P Ajdå! 😛
Fidden Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 fan va lessen jag är.Får inte min imac på ett tag. Slut i butik:s Men den e på g:P Gör en låt av texten sålänge.
Dingbats Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Jag kan inte ansluta till en torrenttracker... 😛
Neosus Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Jag kan inte ansluta till en torrenttracker... 😛 Ujdå 🙁
ThomasJ Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 fan va lessen jag är.Får inte min imac på ett tag. Slut i butik:s Men den e på g:P Gör en låt av texten sålänge. Slut i butik den è Min imac jag vill se. Om jag ej den får, så sliter jag mitt hår. På min imac kan jag lira musik nu får den komma hit! Slut i butik den è Min imac jag vill se.
Micke H Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 Min imac jag vill se. Min Imac VILL JAG se låter lite bättre. 😛 </besserwisser>
ThomasJ Postat 1 oktober 2007 Postat 1 oktober 2007 (redigerat) Slut i butik den è Min imac jag vill se. Om jag ej den får, så sliter jag mitt hår. På min imac kan jag lira musik nu får den komma hit! Slut i butik den è Min imac vill jag se. Lira mina toner, heta champinjoner, lägger basar o fioler. macen är igång hela natten vi tackar för studentrabatten På min imac kan jag lira musik nu får den komma hit! Slut i butik den è Min imac vill jag se. Techno som dunkar, min imac den funkar. Ljudkort o mic, jag skall göra en hit. För min imac den funkar o basen den dunkar. På min imac kan jag lira musik nu får den komma hit! Slut i butik den è Min imac vill jag se. Redigerat 1 oktober 2007 av Lådan
Recommended Posts