Emulator Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 time will turn us into statues eventually är det verkligen så ☺️
Overkill Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 time will turn us into statues eventually är det verkligen så ☺️ Det säger i alla fall Dave Grohl. Men kan man lita på honom? 😄
Dingbats Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 time will turn us into statues eventually är det verkligen så ☺️ Det säger i alla fall Dave Grohl. Men kan man lita på honom? 😄 Nej, för han har skägg.
david.roennlund Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 time will turn us into statues eventually är det verkligen så 😄 Det säger i alla fall Dave Grohl. Men kan man lita på honom? 🙂 Nej, för han har skägg. är det inte tvärt om 😉
Micke H Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 time will turn us into statues eventually är det verkligen så 🙂 Det säger i alla fall Dave Grohl. Men kan man lita på honom? 🙂 Nej, för han har skägg. är det inte tvärt om 😉 Skägget som har Dave Grohl? 😄
david.roennlund Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 (redigerat) time will turn us into statues eventually är det verkligen så 🙂 Det säger i alla fall Dave Grohl. Men kan man lita på honom? 🙂 Nej, för han har skägg. är det inte tvärt om 😉 Skägget som har Dave Grohl? 😄 Att man ska lita på män med skägg 🙂 Redigerat 25 oktober 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 vem är Dave Grohl?Världens bästa rockstjärna. Så det så. 🙂
Fidden Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 vem är Dave Grohl? Sångare/frontfigur i foo fighters Trummis i nirvana Gästtrummis på någon skiva av queens of the stone age, om jag inte minns fel
Overkill Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 vem är Dave Grohl? Sångare/frontfigur i foo fighters Trummis i nirvana Gästtrummis på någon skiva av queens of the stone age, om jag inte minns fel Han har även trummat på diverse skivor av Juliette and the Licks, Tenacious D, Nine Inch Nail etc. Han är även djävulen Tenacious D: Pick of Destiny. Sen har han spelat med Tony Iommi, Lemmy, Eddie Vedder med flera. Fatta att man vill vara honom eller? 🙂
Micke H Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 Var han djävulen i Tenacious D: The Pick of Destiny? Fan, jag blev just ett fan! 🙂😛😄
Overkill Postat 25 oktober 2007 Postat 25 oktober 2007 Nämen, är det inte underbart? Här har man suttit och pusslat hela veckan och så kommer man till pappa. Och där hittar jag en till låt att pussla med.
Pazo Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Det är nog få människor som tar en tetra yoghurt öppnar den, stoppar in ett sugrör å sen börjar dricka. 😛
Pazo Postat 26 oktober 2007 Postat 26 oktober 2007 Hallå! Jag är hemma hos Per! Vi ska ha spelning idag! Ska fixa lite med trummorna och testa min nya ride lite! Därför är jag hemma hos per tidigare 🙂 Apa hora 😄
Recommended Posts