Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat

Åh, nu vart jag sugen på att installera Ardour istället för Logic :rolleyes: Men jag väntar med det tills det har blivit ännu bättre.

Nåt jag inte väntar med är att gå och lägga mig. Gonatt!

musik (oregistrerad)
Postat

Nån som ska köpa en potta?

Postat
Nu är jag trött.

Har en dugga klockan 8. känns värt att gå till plugget en timma nu på möra. Ska fan tillbaks hit oh sova fett sennär jag är klar med den vid 9 😱

😉
musik (oregistrerad)
Postat
Nu är jag trött.

Har en dugga klockan 8. känns värt att gå till plugget en timma nu på möra. Ska fan tillbaks hit oh sova fett sennär jag är klar med den vid 9 😊

😆

Haha... så har jag känt i 2 veckor, ta mig hundran....

Postat

Blipp blopp.

Kom nyss till jobbet:P

10 min kvar innan jag börjar.

Sitter o tar en snus:)

Trött som en gammal indian eller nått.

Abstinens efter att skapa musik.

Blurp

Mirp

Over

And

Out

Postat

På tal om widescreen-skärm, jag hade ingen aning om att det var "inne". Jag skulle köpa ny skärm häromdagen när den gamla gick sönder, och ALLA skärmar utom en som dom hade inne på Computercity var wide-screen. Och det minsta var 19 tum.

Om man köper en stor widescreen, behöver verkligen vi musiker två stycken skärmar, som jag trodde de flesta hade?

Postat

Btw, min gamla skärm var en tjock, fet 17-tummare som knappt fick plats på skrivbordet...är jag den siste i världen som hade en sådan? 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.