Dingbats Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Laddar ner Orphaned Land nu 🙂 Ska bli kul att se vad du tycker om dom. Alltså låten jag hörde lät rätt sådär prettometalballad. Inte riktigt min grej 🙂
Linus Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Jù srutampàm rau ftufai nùm jancampàm rau memnēguim. Gonatt! ژڞڽوچٹۊځۻ
Dingbats Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Jù srutampàm rau ftufai nùm jancampàm rau memnēguim. Gonatt! ژڞڽوچٹۊځۻ Betyder?
Dingbats Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Har laddat ner några Olivia Tremor Control, de är rätt bra också.
Micke H Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Laddar ner Orphaned Land nu 🙂 Ska bli kul att se vad du tycker om dom. Alltså låten jag hörde lät rätt sådär prettometalballad. Inte riktigt min grej 🙂 Då ska du nog lyssna på fler, för dom blandar in typ grekisk folkmusik och sådana grejor i det.
Micke H Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Det låter ju ... bra. Hej Linus! Ja, det gör det.
Dingbats Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Nu ska vi inte vara elaka! 😮 Har försökt ladda ner lite Samla Mammas Manna också men har bara hittat en låt...
Dingbats Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 (redigerat) Ska vi ha adaptertävling? 😮 Jag har: XLR-hona/telehane 3 x liten telehona/stor telehane liten telehona/liten telehane-split RCA-hona/liten telehane-split stor telehona/liten telehane EDIT: Kom på fler! 2 x RCA-hona/stor telehane Redigerat 8 september 2007 av Dingbats
Neosus Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Jag... 😮 ....eeeeh...... 🙂 ..... ....ska koka soppa på en spik 😛
Overkill Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Jag är typ klar med mitt brev nu. 😮 Ska prata med Gareth och Monika på måndag och be dom skriva rekommendationsbrev. 🙂
Micke H Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Har också många adaptrar...men orkar inte gå och kolla vilka. 😮
Fidden Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad?
Micke H Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad? Jag skulle vilja påstå att man övertar ägandeskapet i samma stund ölen ställs in i din egna kyl, alternativt din lägenhet.
Fidden Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad? Jag skulle vilja påstå att man övertar ägandeskapet i samma stund ölen ställs in i din egna kyl, alternativt din lägenhet. 😆
Neosus Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 ...men de e nog säkrast ni kommer hit med ölen och förvarar dom här istället. Jo de e kallare i norrland 😆
Emulator Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 puuh. åkt båt med inte helt genomnöjda barn idag. Det spöregnade. Dottern o ja o hennes två polare och deras pappa ut på stugan, skulle ha lite mysigt o ta en virre....spöregn, vilda barn. alla somnade typ 22:00 😆 jaja. lite sprit på detta så.
Neosus Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 puuh. åkt båt med inte helt genomnöjda barn idag. Det spöregnade. Dottern o ja o hennes två polare och deras pappa ut på stugan, skulle ha lite mysigt o ta en virre....spöregn, vilda barn. alla somnade typ 22:00 😆 jaja. lite sprit på detta så. Najs..
Magpie Postat 8 september 2007 Postat 8 september 2007 Min första post i denna seriösa tråd. Vad handlar ämnet om? Tryffelkakan jag gjorde idag blev inte så fast som på bilden i receptet, men god. (första numret av tidningen Bättre mat). Jag hade i alldeles för mycket grädde. En god självfångad brax till middag och kall god öl till fotbollen nu. Jäklar så det åskade tidigare idag. Bara 4 sekunder från blixt till knall! Hur långt ifrån är det då? Någon som vet hur man ska räkna?
Recommended Posts