Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Laddar ner Orphaned Land nu 🙂

Ska bli kul att se vad du tycker om dom. :rolleyes:

Alltså låten jag hörde lät rätt sådär prettometalballad. Inte riktigt min grej 🙂

Annons
  • Svar 7,9k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

1491

• Neosus

1398

• Overkill

1378

• Dingbats

985

Postat mest i detta ämne

Postat
Jù srutampàm rau ftufai nùm jancampàm rau memnēguim. Gonatt!
ژڞڽوچٹۊځۻ
Postat
Laddar ner Orphaned Land nu 🙂

Ska bli kul att se vad du tycker om dom. :rolleyes:

Alltså låten jag hörde lät rätt sådär prettometalballad. Inte riktigt min grej 🙂

Då ska du nog lyssna på fler, för dom blandar in typ grekisk folkmusik och sådana grejor i det.

Postat (redigerat)

Ska vi ha adaptertävling? 😮 Jag har:

XLR-hona/telehane

3 x liten telehona/stor telehane

liten telehona/liten telehane-split

RCA-hona/liten telehane-split

stor telehona/liten telehane

EDIT: Kom på fler!

2 x RCA-hona/stor telehane

Redigerat av Dingbats
Postat

Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad?

Postat
Om någon lämnar kvar öl i kylen, hur länge dröjer det innan man övertar ägarskapet? Sker det så fort personen lämnar lägenheten, eller måste det gå nån månad?

Jag skulle vilja påstå att man övertar ägandeskapet i samma stund ölen ställs in i din egna kyl, alternativt din lägenhet.

Postat

Jag skulle vilja påstå att man övertar ägandeskapet i samma stund ölen ställs in i din egna kyl, alternativt din lägenhet.

😆

Postat

puuh. åkt båt med inte helt genomnöjda barn idag. Det spöregnade. Dottern o ja o hennes två polare och deras pappa ut på stugan, skulle ha lite mysigt o ta en virre....spöregn, vilda barn. alla somnade typ 22:00 😆

jaja. lite sprit på detta så.

Postat
puuh. åkt båt med inte helt genomnöjda barn idag. Det spöregnade. Dottern o ja o hennes två polare och deras pappa ut på stugan, skulle ha lite mysigt o ta en virre....spöregn, vilda barn. alla somnade typ 22:00 😆

jaja. lite sprit på detta så.

Najs..

Postat

Min första post i denna seriösa tråd.

Vad handlar ämnet om?

Tryffelkakan jag gjorde idag blev inte så fast som på bilden i receptet, men god.

(första numret av tidningen Bättre mat).

Jag hade i alldeles för mycket grädde.

En god självfångad brax till middag och kall god öl till fotbollen nu.

Jäklar så det åskade tidigare idag.

Bara 4 sekunder från blixt till knall!

Hur långt ifrån är det då?

Någon som vet hur man ska räkna?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.