Jump to content
Annons

Tävlingar i komposition ?


Desecrated

Recommended Posts

Annons

Melodifestivalen?

Haha, nääää jag skojjade bara 😛

Men vi har ju en fin festival här på forumet. Däremot vinner man inget, så man kanske inte kan kalla det för tävling. Vinnaren bestraffas istället med att anordna nästa festival, för att komma ner på jorden igen antar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man tävla i musik? 😉

Jo inom konstmusik tävlar man och dom som vinner dessa tävlingar kan bli signade och få ge ut sin musik, Det är därför som jag undrar om vi har några sådana tävlingar i sverige så man får träna lite innan man ger sig på internationella tävlingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Det är klart att man KAN tävla i musik. Man hör ju ofta om det är bra eller dåliga musiker, typ. men det är ju mest en moralfråga. men hur omoraliskt är inte skönhetstävlignar då...där man inte ens kan öva och bli bättre om man förlorar :S

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att man KAN tävla i musik. Man hör ju ofta om det är bra eller dåliga musiker, typ. men det är ju mest en moralfråga. men hur omoraliskt är inte skönhetstävlignar då...där man inte ens kan öva och bli bättre om man förlorar :S

..man kan köpa samplingar..och en ny näsa och nya bröst 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...