Jump to content
Annons

Umeå


Holmgren_DJ

Recommended Posts

Hallåj!

Mitt namn är John Holmgren, 21år!

kommer från en liten by i Jämtland som heter Strömsund....

har precis kommit till umeå idag å hade tänkt å stanna här å se vad framtiden ser ut i ett tag framot...

har inte varit nån jätte medlem på denna sida direkt har bara checkat lite å så,, men det ska väl bli ändring på det hade jag tänkt,,, men jag vill också höra om det är någon som är här ifrån umeå och som gör: Trance, Hands Up, Euro, Musik?

jag själv håller på med Fl Studio, använder diverse plugins: Vanguard, Z3ta, V-Station etc etc..

kul å träffa nån å dela intresse och få inspiration å kanske gå ut å ta en öl nån gång!

Hej så länge!

Mvh// John

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena John, å välkommen hit!

Kul me lite mer Umefolk "oppa näte"!

Bor inte kvar i Ume,men ska fara upp te schtaan till helgen 😲

Hare gott, hoppas du trivs här/

Magnus

tjena,, tackar tackar:),, jo men de tror jag nog faktiskt,, en mycket trevlig stad!

Proddar du lr? händer annars?=)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejhej!

Jovisst är Umeå trevligt. Bodde där och pluggade i 6 år, saknar fortfarande staden litegrann ibland...

Ett litet tips för att hitta likasinnade är att kolla in upSweden! :rolleyes:

hejsan! jo det är riktigt trevligt,, va här på nåt som kallades brännbolls yran,., riktigt trevligt å mycket folk,,

kunde dock inte rigna på hela kvällen haha,, va vid ålidhem just då, som jag bor nu...

tack för tippset,, jag va in å kolla försökte registrera mej,, gick inte så bra det där,, ´

fattar inte alls vad man gör emd auto boten där? nåt du kan förklara?

Tack på förhand

Mvh // John

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... Nej, jag har ingen som helst koll på hur det är på hemsidan nu, det var nog typ 4 år sedan jag var in där senast...

Fast jag var ju nyfiken och gick in och kollade ändå. Och som jag fattade det så ska du bara räkna ut svaret på rätt rad (3. = tredje) och skriva det i rutan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena. Jag sysslar med house m.m . Har lyssnat en del på Trance, Infected Mushroom, Astral projection bl.a. men inte lyckats göra något eget.

I Umeå har det för övrigt startat ett gäng 'Transcende' om du är inne på Rave och Trance. De ordnade ett open air på Kulturnatta för ett par veckor sedan. Så fråga runt i stan...

Redigerat av Liljes
Link to comment
Dela på andra sajter

Ronnie_Rocker (oregistrerad)

Tjenare och välkommen till Umeå (och forumet)!

Jag brukar jobba i en studio mitt i stan. Dock så har jag hårdrock/metal som inriktning, men har även gjort en hel del andra grejjer så som pop, hiphop osv osv.

men kolla in Upsweden som nån sa här uppe. dom sysslar mycket med det du söker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... Nej, jag har ingen som helst koll på hur det är på hemsidan nu, det var nog typ 4 år sedan jag var in där senast...

Fast jag var ju nyfiken och gick in och kollade ändå. Och som jag fattade det så ska du bara räkna ut svaret på rätt rad (3. = tredje) och skriva det i rutan.

hehe svårt å sltia sig;),, jo jag förstog de,, men även fast jag gjorde d så vare nåt fel,, aja får testa igen=) tack tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Tjena. Jag sysslar med house m.m . Har lyssnat en del på Trance, Infected Mushroom, Astral projection bl.a. men inte lyckats göra något eget.

I Umeå har det för övrigt startat ett gäng 'Transcende' om du är inne på Rave och Trance. De ordnade ett open air på Kulturnatta för ett par veckor sedan. Så fråga runt i stan...

Hälsa på mig på Helgon.net Sök på SVAL

hallåj! å Tack!

ahh vad använder du dig av när du gör house m.m? du är inne på psy trance du=) kör mer vocal hellre jag!😠

ahh vad härligt,,, medlem där ? vet du om det blir något mer framöver?

möjligt du har msn istället för nåt sånt`?

Mvh/ John

Redigerat av Holmgren_DJ
Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare och välkommen till Umeå (och forumet)!

Jag brukar jobba i en studio mitt i stan. Dock så har jag hårdrock/metal som inriktning, men har även gjort en hel del andra grejjer så som pop, hiphop osv osv.

men kolla in Upsweden som nån sa här uppe. dom sysslar mycket med det du söker.

hej! tack tack=)

skönt å kunna variera faktiskt! själv kör man tungt med dance trance å i den vevan å sen kan man köra in lite rock=)

omväxling förnöjjer som dom säger hehe!😠

jo tänkte checka senare idag igen å se om man får till det denna gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

hallåj! å Tack!
ahh vad använder du dig av när du gör house m.m? du är inne på psy trance du=) kör mer vocal hellre jag!:)
ahh vad härligt,,, medlem där ? vet du om det blir något mer framöver?
möjligt du har msn istället för nåt sånt`?

Mvh/ John

Nej, jag känner inte till mer om Trenscendence grejen, de verkar rätt så anonyma än så länge 😉

Jag använder mig av Reason, provat? skickar MSN till dig.

Redigerat av Liljes
Link to comment
Dela på andra sajter

hallåj! å Tack!
ahh vad använder du dig av när du gör house m.m? du är inne på psy trance du=) kör mer vocal hellre jag!:)
ahh vad härligt,,, medlem där ? vet du om det blir något mer framöver?
möjligt du har msn istället för nåt sånt`?

Mvh/ John

Nej, jag känner inte till mer om Trenscendence grejen, de verkar rätt så anonyma än så länge 😆

Jag använder mig av Reason, provat? skickar MSN till dig.

'

ahh okajj,,, man får gå ner å höra då😉,,, jaow,, jag testa reason för typ två år sen,,, tyckte de va grymt svårt,

så jag la det åt sidan å började med FL Studio istället,, å idag känns det som det är rätt program!😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...