Björn Olsberg Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Hej alla forumister! Om allt gÄr vÀgen sÄ kommer övergÄngen till uppgraderade Studio Forum göras imorgon den 22 maj. Migreringen kommer uppskattningsvis ta hela dagen, och forumet kommer hÄllas stÀngt under tiden. Inledningsvis kommer inte bloggar finnas med, men dÀremot en kraftigt förbÀttrad lÄthantering. I samband med nylanseringen kommer vi ocksÄ sÀtta upp en trÄd dÀr alla fÄr komma med konstruktiva synpunkter. Se övergÄngen som en startplattform för framtida sajten, den kommer i stort vara lik denna men ha ett mer "silvrigt" utseende. NÀr migreringen Àr klar sÄ gÀller samma adress som nu, och ingenting förÀndras i loginförfarandet. Studios community pÄ studioforum.idg.se kommer att stÀngas, och lÀnkarna pÄ www.studio.se kommer dÀrefter att peka hit. Lite bakgrund finns i trÄden NYA FORUMET: Status
Fidden Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Weeeee, kul och spĂ€nnande! Perfekt dag ocksĂ„, jag har att göra hela dagen tror jag. hoppas jag. đ Vi ses pĂ„ andra sidan.
Ludgo-Pelle Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Vi ses pĂ„ andra sidan. ...av jord Ă€r du kommen, av jord skall du Ă„ter varda! đłđ„° HĂ€lsningar: Ludgo-Pelle
Björn Olsberg Postat 21 maj 2007 TrÄdstartare Postat 21 maj 2007 Om sajten gÄr lite lÄngsamt nu sÄ beror det pÄ att jag hÄller pÄ att förbereda allt material för överflyttning. Diskarna jobbar som blÄdÄrar, och det kommer nog pÄgÄ nÄgon halvtimme till.
Claes Holmerup Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 DĂ„ blir det en massa extra trassel om man lĂ€gger in en drös med inlĂ€gg nu, eller...? đ„°đł
musik (oregistrerad) Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 DĂ„ blir det en massa extra trassel om man lĂ€gger in en drös med inlĂ€gg nu, eller...? đ„°đ„° Det Ă€r ju nu som Ă€r min skrivartid. đł
Björn Olsberg Postat 21 maj 2007 TrĂ„dstartare Postat 21 maj 2007 DĂ„ blir det en massa extra trassel om man lĂ€gger in en drös med inlĂ€gg nu, eller...? đ„°Â đł Nejnej, inte alls, det för jag inte över förrĂ€n sajten Ă€r nedtagen för migrering. Det jag gjorde var att föra över bland annat samtliga avatarer och lĂ„tar. De eventuella nya som tillkommer under natten/förmiddagen för jag över separat.
Claes Holmerup Postat 21 maj 2007 Postat 21 maj 2007 Ok - dĂ„ hĂ„ller vi alla tummar för att allt gĂ„r bra i morgon. đł
Björn Olsberg Postat 21 maj 2007 TrÄdstartare Postat 21 maj 2007 Tack för alla lyckönskningar! Det kÀnns oerhört skönt att kunna jobba med sajten igen, se resultat, och att det Àr en plattform som fungerar bra. Och som sagt, det kommer sÀkerligen finnas saker som inte ser ut exakt som de ska och smÄsaker som fÄr fixas till efterhand.
david.roennlund Postat 22 maj 2007 Postat 22 maj 2007 (redigerat) KĂ€nns som julafton, man har tittat pĂ„ det fina omslagspappret, skakat paketet, hört legoljudet men vet inte vilket lego det Ă€r đ„° Tur att man jobbar idag, annars hade det varit ett hĂ„rt slag att inte kunna hĂ€nga hĂ€r !! Eller, tar det hela kvĂ€llen/natten oxĂ„? Isf fĂ„r vi ha gruppchat pĂ„ MSN đł Redigerat 22 maj 2007 av david.roennlund
Kenta K Postat 27 maj 2007 Postat 27 maj 2007 FYYYYYYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNN! Detta var ju kalas! đ JĂTTEBRA jobbat ohlsberg och Co. đ Studio, mitt gamla studio. PĂ„ tiden vi fĂ„r ordning pĂ„ detta stĂ€llet igen killar och tjejer. đ Im BACK! đ±
Gubben i Kalmar Postat 28 maj 2007 Postat 28 maj 2007 Vi vill ocksÄ ge vÄrt bifall. Ett fyrfaldigt leve för det gammalnya....nÀÀÀÀ nygamla nya forumet....... HURRA! HURRA! HURRA! HURRA! Hoppas att den fina "andan" som var sÄ karakteristisk för forumet ocksÄ vill ÄtervÀnda. VÀnligen Gubben i Kalmar och Kalle.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.