Jump to content
Annons

Nkai?


nkai

Recommended Posts

Ja nu har jag funnits här ett bra tag, så det är väl lika bra att presentera sig.

Mitt namn är Nicklas, är 22 år och bor i de djupa skogarna utanför Borås och hmmm... hobbymusiker skulle man väl kunna kalla mig. Jag började min bana inom musiken med det mkt trevliga programmet Fasttracker2, det var väl ngn gång runt hmmm 94 om jag inte minns helt fel. då var jag 12 år. Sedan så har det blivit lite spelande i rockband sponsrat av Svenska kyrkan, med diverse spelningar

i kyrkor runt om i bygden. Under tiden då jag gjorde den omotiverade utsvävningen att skrämma pensionärer i kyrkbänken med metallicalåtar så höll jag fortfarande på med Fasttracker2. När Reason 1.0 släpptes så blev jag kär.

Sedan dess så sitter jag fast i det. Även fast jag under min gymnasieutbildning introducerades för Cubase och riktig inspelning, så är jag fortfarande fast i reasonträsket. Mest p.g.a. pengabrist. Nu har jag äntligen lyckats fixa ett anständigt jobb så att, nu jävlar ska jag komma igång på allvar!

Mkt gemytligt forum för övrigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...