Jump to content
Annons

Forumet tillbaka


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Ja va nära å börja skriva ett skript som uppdaterar sidan två gånger

per minut och som skulle spela Nick Borgens - We are all the winners

när det skett en uppdatering av sidan...men ja avbröt och frostade ur frysen istället.

😱

Redigerat av aburman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick abstinensryck efter 5 min! 😱

Det där har faktiskt sagt i flera trådar innan

här t.ex

här

(skojar förståss, 🙂 har bara för mig att du brukar säga det till höger o vänster

Vad menar du? Får jag inte få abstinensbesvär då? 😱

Jag var ju inte ens medlem då de trådarna postades.... 😱

Eller jaha, du skojade, hehe.. Neeee... jag får inte ofta abstinens. Finns inte så mycket i mitt liv som är så värst viktigt........... öhum, förutom StudioForum förstås. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

...men det är ju jobbigt. Jag blev chockad när forumet låg nere, eftersom jag då blev tvungen att fundera på att göra något som är relaterat till jobbet i stället... 😱😱

Puh! Fortfarande lite skakig i knäna efter denna svåra pärs... 😱

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag messade olsberg på 15 sek..cirkus! Hur stressande som helst.Jag är egentligen en ganska lugn person,men blodtrycket steg rejält - jag började nästan hallucinera.Trodde att allt var slut,att datan skurit ihop,Internet havererat av nån terrorist attack,tredje världs kriget..Ja ni vet...Armageddon..En minut senare fick jag ett mail från olsberg,som förklarade läget..snacka om lättnad..nu skriver jag en låt om stressfaktorn..

tjing

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

41 inlägg på fyra månader? Du är inte trovärdig. 😛  

Hmm... måste man svara på alla trådar? aha, det hade jag missat... 😉

Eftersom du är "vilse" i Skåne (sicka dumheter egentligen; det är ju här i Skåne ALLA vill bo... 😉 ), så får du väl vara förlåten för denna gången... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...