red_house_painter Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Vet inte hur jag resonerar nu. Jag är iallafall sur på mina presonus bluetubes (jag har 2st bluetube + 1st tubepre) Tubepren låter okej men de andra distar så jävla fult faktiskt. Jag har inte tänkt på det så mycket. Har en JoeMeek threeQ som jag köpte pga all hype härifrån. Men sen är den ju bra också! Jag har en spirit folio notepad hemma på 4kanaler men har inte testat den med kortet. Ska först göra det när jag får tid över. Vill ändå satsa på något bättre. Finns det något överkomligt förslag kasnke? Säljer jag båda bluetubsen så får jag ju lite pengar. Men då behöver jag ju ha 4preamps då. Any suggestions? Annars finns det väl mycket roligare preamps man kan ha istället för dom där. Kollar upp grejer som jag ser som lite "lösa" och bristande led i min kedja.
basshole Postat 2 februari 2007 Postat 2 februari 2007 Min bandkollega har en Quadmic och är väldigt nöjd med den. Nackdelen med en sån är väl att du inte får speciellt mycket variation mellan preamparna... Vilket iofs inte behöver vara negativt, alla 4 är ju bra så att säga.
rob.s Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 Kan mixerbordet Mackie Onyx 1220 utan FW-interface vara ett alternativ? /Robert
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.