Jump to content
Annons

hjälp mej välja kompressor


mietek

Recommended Posts

jag har beslutsångest jag behöver hårdvara, jag kommer fortsätta köra på budgetmickar så jag kommer vara i behov av eq förr eller senare. (nu bortser jag helt från mjukvara då) MEN vad är egentligen bäst

jag har kollat in mej på Alto ACL2 Pro

och JoeMeek Three-Q som dock kostar lite mer än vad jag vill ge just nu, så då skulle jag vilja höra av nån med efterfarenhet om den eq verkligen klarar av att gå på djupet eller om det bara är utfyllnad, för jag vilja ju inte känna mej lurad bara för att den HAR eq.

eller har kan dynamiken spela in på den sura frekvensgången som blir på min spretiga signal?

jag vet ju inte riktigt hur det funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tackar, men jag skiter ju inte pengar så jag vill vara 200 på att det kommer göra jobbet för mej, jag sitter på en a51a och VTB-1 jag kan inte slänga ut pengar på prylar för att det är kul, jag behöver en fin signal in i datorn just nu, jag undrar hur bra joemeekEQn funkar egentligen, tror knaoppast att nån affär skulle avra bussig nog att låta mej prova

Link to comment
Dela på andra sajter

beror ju på vad de e för affär!!

personligen vet jag att joe meeken är fin o gör ett ok jobb..men de blir ju inte magiskt bara för att man kör me en outboard innan inspelning!

😄

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela på andra sajter

beror ju på vad de e för affär!!

personligen vet jag att joe meeken är fin o gör ett ok jobb..men de blir ju inte magiskt bara för att man kör me en outboard innan inspelning!

:rolleyes:

nej men jag tror du fattar vad jag menar

Link to comment
Dela på andra sajter

beror ju på vad de e för affär!!

personligen vet jag att joe meeken är fin o gör ett ok jobb..men de blir ju inte magiskt bara för att man kör me en outboard innan inspelning!

😛

nej men jag tror du fattar vad jag menar

jepps.. spara en månad till o stay home ett par utekvällar.. så haru helt plötsligt en three q.. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...