Jump to content
Annons

Mikael Andersson - Kaktus


Eternal

Recommended Posts

ARTIST/GRUPP: Mikael Andersson

GENRE: Elgitarr med stråkar.

LÅTLÄNGD: 01:58

KOMPOSITÖR: M. Andersson

PRODUCENT: M. Andersson

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: mp3 192kbit

STORLEK: L < 3 MB. Alltså mindre än 3Mb.

STATUS: Ja, vad mer kan man göra.

LÅTLÄNK:) http://www.anderssonsaren.com/Kaktus31.mp3LÅTNAMN: Kaktus

Gjorde detta i helgen mellan städningen och matteräknandet. 😳

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Nice. Låter väldigt mycket som Yngwies livespelning med japans symfoniorkester om du har hört något från den? Gillar verkligen det här!

Snyggt spelat på Robins typ "sagan om ringen" låt också.

//Joakim

Tack! Jag håller verkligen med att det är samma stuk som Yngwies Symfoniverk. Vad jag vet så är det bara du, jag och Robin på forumet som gillar sådana här tongångar. Lite trist.

När ska ni föresten göra någon ny låt? Jag var i extas när jag hörde era låtar första gången. 😳

Skulle vara kul att höra en version av dig i Robins låt. Tror du hade utklassat både mig och djonas med hästlängder. Helt ärligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra gitarrspel och tråkiga synthstråkar som känns plast...

Inget jag lyssnar på, men jag antar att det är väl godkänt för sin genre...

Kul med lite annorlunda (i alla fall för mina öron)

Ja synthstråkarna är inget vidare. Körde med Embracer som hänger med Cubase SX2. 😆 Sedan har jag inte lagt ner någon möda på att "klick" in dem.

För sin genre är det nog rätt dåligt får jag nog säga. 😳

Tack för dina ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice. Låter väldigt mycket som Yngwies livespelning med japans symfoniorkester om du har hört något från den? Gillar verkligen det här!

Snyggt spelat på Robins typ "sagan om ringen" låt också.

//Joakim

Tack! Jag håller verkligen med att det är samma stuk som Yngwies Symfoniverk. Vad jag vet så är det bara du, jag och Robin på forumet som gillar sådana här tongångar. Lite trist.

När ska ni föresten göra någon ny låt? Jag var i extas när jag hörde era låtar första gången. 🙂

Skulle vara kul att höra en version av dig i Robins låt. Tror du hade utklassat både mig och djonas med hästlängder. Helt ärligt.

Jo, verkligen trist att det är så 🙂

Vi håller på med några nya låtar nu där jag ska spela in så snart som möjligt.

Kanske ska spela in en version av robins låt senare. Tror verkligen inte jag utklassar varken dig eller djonas men det skulle vara kul att göra ett försök och se hur det blir.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, verkligen trist att det är så 🙂

Vi håller på med några nya låtar nu där jag ska spela in så snart som möjligt.

Kanske ska spela in en version av robins låt senare. Tror verkligen inte jag utklassar varken dig eller djonas men det skulle vara kul att göra ett försök och se hur det blir.

Perfekt. Håll mig uppdaterad. Sätt igång och spela in Sagan om Robin nu! 🙂 Så får du se själv vad jag menar.

Link to comment
Dela på andra sajter

lite tomt med bara stråkar. Vill ha mer pompompompom-sagan om ringer stuk och TYNGRE bakgrund 🙂

Lyssna på vangelis 1492 förstår du vad jag menar! Testa med lite trumljud och körer...finns ju bra samplingar skulle nog gör låten mer mastig.

Men jävlar vad du kan spela gitarr!

Link to comment
Dela på andra sajter

lite tomt med bara stråkar. Vill ha mer pompompompom-sagan om ringer stuk och TYNGRE bakgrund 🙂

Lyssna på vangelis 1492 förstår du vad jag menar! Testa med lite trumljud och körer...finns ju bra samplingar skulle nog gör låten mer mastig.

Men jävlar vad du kan spela gitarr!

Håller med dig. Men jag har inte resurser att fixa bättre orkester. 🙂 Men visst vore det fräckt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...