Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 sa musik: Man ska klicka på Skriv svar och inte på Svara i detta Nya Forum. Intressant. 😉 sa Neosus: mmm 🥰 Och så fungerar multicitat, ja! Najs! 🙂
Emulator Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 😉 <----------------------den här smajlin ser för taskig ut, som om det brunnit och nån försökte släcka med en yxa. Sen borde det finnas MASSA mer smajlar. mer kaffe 😕
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Åhå! Kommer väl ta ett tag att vänja sig, och jag gillar inte att det inte går ända ut till högra kanten, men aja. hihihi 😕
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Skön dag idag hitills faktiskt. Blev väckt av rasmus som var på stan, vanligtvis blir man ju grinig när nån drar å väcker en. men nu var det annorlunda. Solen sken å jag var aspigg! mådde fint som fan! Så jag blev sugen att dra ner på stan eller göra något. Rasmus sa då att Japankejsaren var i stan. SÅ JA! Vi drar å Kollar på honom! Sagt och gjort så tog jag en snabbdusch å drog ner på stan! Köpte en cheasburgare på donken, gick till universitetsaulan, hängde där ett tag tills Kejsaren å knugen kom ut med sina tanter. sen blevre en mjukglass och mer stadshäng ute i fina solen! Fett nice!
Overkill Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 😮 OMG, OMG, OMG! 😄 Hej Gote! 🙂 Hej alla andra också! 😊
Neosus Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Man kan ladda ner denna tråden ser jag nu... Kunde man det på förra oxå? 😮 Aja, är nyduschad nu å ska iväg å repa nu då´rå...å så. Hare! 😄
musik (oregistrerad) Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Silverfiskar har ätit hål i mina kalsonger! Supernice!! 😮
Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Silverfiskar har ätit hål i mina kalsonger! Supernice!! 😮 Ditt lyllos! 🙂 Jag som ber att mina kalsonger ska bli ätna av silverfiskar varje kväll innan jag går och lägger mig, inte fan har det hänt mig! 😄
Overkill Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Snart fotboll! 😄 Äsch. Arsenal är ju ute så det är ju inget kul. 😮
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihi Nu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 😮
Pico Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 😮 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag.
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Hoho, Har varit ute och rastat bilen, nu blir det till att laga mat , pasta med nån sås.... och så hittade jag denna (( 😮 ))
Overkill Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 🙂 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag. Alltså. Jag känner mig duktig när jag går till skolan från busstorget (typ 1,5 km) eller är med på idrotten i skolan. 🥰
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 🙂 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag. hihi! Inte visste jag att du cycklade också! 🙂 Skita i att springa och börja cyckla då? 🥰
Pico Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 hihihiNu har jag varit ute och sprungit! Hämta tvätten nu och sen hänga den för att sedan gå och ta mig en dusch. Efter sagda dusch ska jag laga mat. Spaghetti och köttfärs blire nog 🙂 Satan vad seriöst, sprang efter gymmet? Jag börjar själv bli lite träningsnarko. :A Ute och promenerat 1,6mil i vanlig ordning + 5km tokcykling idag. hihi! Inte visste jag att du cycklade också! 🙂 Skita i att springa och börja cyckla då? 🥰 Ptja, det där med gången (som jag iofs tycker om) känns inte så tidseffektivt. Med cykel kan man ju jobba upp ett flås ivf.
Pazo Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Ja det kan man! hihi. Får jag göra varje dag till skolan 🥰
Dingbats Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 Jag måste komma på nåt bättre att skriva om i min låt jag håller på med än Otto von Bismarck... jag kommer aldrig kunna skriva typ fem verser om honom... 🥰 Vad najs det är förresten att smiliesarna kommer in i texten där man har markören och inte i slutet 🙂
david.roennlund Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) Vad najs det är förresten att smiliesarna kommer in i texten där man har markören och inte i slutet 🙂 mm 🥰 Redigerat 23 maj 2007 av david.roennlund
Recommended Posts