Pazo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Fett seeeg nu! Lagt basen på alla tre låtarna och försökt lägga gitarr på en men vi orkar inte mer! 🙂
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 åkte till stan utan plånbok idag = inga parkeringspengar... 🙂 tänkte parkera mig bakom carolina, men fick sticka till fålhagen där det är gratis 😄
musik (oregistrerad) Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Fett seeeg nu! Lagt basen på alla tre låtarna och försökt lägga gitarr på en men vi orkar inte mer! 🙂 Vad heter bandet? Fick för mig att du körde solo. 😄 Lycka till! När jag tänker Pazo, så tänker jag fortfarande på funkiga feta hihats...
musik (oregistrerad) Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 ryggskott 🙂 Efter biff, svarta oliver, fefferoni, fullkornspasta och klart vatten blir det kanske lite London Live & Talang 2007. Sedan bingen. :musik
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 (redigerat) lyssnar på gammla kisskasetter i mitt shysst kasettdeck 🙂 Redigerat 18 maj 2007 av david.roennlund
Neosus Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 När jag tänker Pazo, så tänker jag fortfarande på funkiga feta hihats... 🙂
Pazo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 (redigerat) Fett seeeg nu! Lagt basen på alla tre låtarna och försökt lägga gitarr på en men vi orkar inte mer! 😄 Vad heter bandet? Fick för mig att du körde solo. 🙂 Lycka till! När jag tänker Pazo, så tänker jag fortfarande på funkiga feta hihats... hmm. Det bandet jag snackade om här var ett nystartat. spelar gitarr där. I mitt främsta band Delicious Pear så spelar jag såklart funkiga hihatar! Du kan höra oss på VÅR MYSPACE Redigerat 18 maj 2007 av Pazo
Pazo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 När jag tänker Pazo, så tänker jag fortfarande på funkiga feta hihats... 😄 🙂
musik (oregistrerad) Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 lyssnar på gammla kisskasetter i mitt shysst kasettdeck 🙂 Jösses, är jag trött eller?? Läste det som att du lyssnade på "kissekatter"...flera gånger först. Ahaa...inspelade djurläten, tänkte jag då, ja det är ju schysst! 😄
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 lyssnar på gammla kisskasetter i mitt shysst kasettdeck 😎 Jösses, är jag trött eller?? Läste det som att du lyssnade på "kissekatter"...flera gånger först. Ahaa...inspelade djurläten, tänkte jag då, ja det är ju schysst! 😄 🙂
Pazo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Jag läste faktiskt liknande 🙂 men tolkade det som att det stog Kissekatter. så jag trodde du lyssnade på dina katter som typ var brevi eller något 😄
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Emulator : vet du något shysst ställe att ta en IRL-öl på i Uppsala?
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Utanför ämnet (off-topic)424 inlägg i detta forum ( 77% av denne medlemmens inlägg ) 😄
Umemagnus Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 (redigerat) Emulator : vet du något shysst ställe att ta en IRL-öl på i Uppsala? fasen.. jag lyckades bli utslängd från ett ställe i uppsala... stod utanför och snackade sen med en av vakterna, det slutade med att jag lyckades övertala honom att köra vår turnébuss, när vi skulle på sverigeturné...hahaha... Kulturnatten i Uppsala är jädra kul ibland... intifan hade vi nån sverigeturne... Redigerat 18 maj 2007 av Umemagnus
Pazo Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Emulator : vet du något shysst ställe att ta en IRL-öl på i Uppsala? fasen.. jag lyckades bli utslängd från ett ställe i uppsala... stod utanför och snackade sen med en av vakterna, det slutade med att jag lyckades övertala honom att köra vår turnébuss, när vi skulle på sverigeturné...hahaha... Kulturnatten i Uppsala är jädra kul ibland... intifan hade vi nån sverigeturne... hahaha! 😄 kul! 🙂
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Emulator : vet du något shysst ställe att ta en IRL-öl på i Uppsala? fasen.. jag lyckades bli utslängd från ett ställe i uppsala... stod utanför och snackade sen med en av vakterna, det slutade med att jag lyckades övertala honom att köra vår turnébuss, när vi skulle på sverigeturné...hahaha... Kulturnatten i Uppsala är jädra kul ibland... intifan hade vi nån sverigeturne... Hehe! KULTURNATT TO DA PEOPLE 😄 vart blev du utsläng ifrån... f.ö. är du välkommen på uppsala IRL, du bor ju rätt närma !
Umemagnus Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 när är IRL:en? .... kom fasen inte ihåg va stället hette... det var lite ...öhrm... stimmigt då....
david.roennlund Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 vet inte när IRLen blir, men snart nångång.....
Overkill Postat 18 maj 2007 Postat 18 maj 2007 Utanför ämnet (off-topic)424 inlägg i detta forum ( 77% av denne medlemmens inlägg ) 😄 Utanför ämnet (off-topic) 8522 inlägg i detta forum ( 90% av denne medlemmens inlägg ) 😛 Kolla på Pazo också! 😄
Recommended Posts