ChromaWoods Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Dingbats: Nu ska vi se... du är typ 17 va? Jag är 26 och jag är fortfarande hopplös! 🙂 Det är lugnt! Brudar kommer, brudar går. Man tror det är 100%, men det är det inte. Börja om, dumpa/dumpas, vältra sig i sorg, och så in i elden igen. Så är det. Så en dag händer det, och allt blir bra. (Hoppas jag iaf! 😆 ) Mitt första seriösa förhållande hade jag i din ålder. Numera känner jag mig rätt avtrubbad och saker går åt skogen jämt och ständigt. Men jag är fortfarande övertygad om att HON kommer, en vacker dag. Vad jag försöker säga är att du har tiden på din sida. Testa, kasta dig in i elden! Det kanske blir jättebra. 🙂 Och går det åt skogen så.. ja. För att använda dina egna ord: Whatever! Det finns så mycket spännande honor där ute. Go get 'em! 😄
Emulator Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Whatever som sagt. Vad jag nu menar med det. Men jag menar bara att det känns som att alla andra i min ålder "hänger med" bättre eller vad man ska säga... att jag inte fattar hur man ska göra (OBS! Vagt uttalande!) eller inte vågar vara... normal. Eller nåt. Eller så. Eller eller. Iller. För att citera Jocke Berg (med risk för att verka emo): "och då kommer känslan, är jag den enda som aldrig förstår?" Och DÄR överträffar jag mig själv i patetiskt självömkande pladder! thats not even to scratch the surface....du självömkar ju knappt nåt alls:) lugn bara!
Pazo Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Min bror var lite dum. han tvättade en tröja i för varmt vatten, för att sedan köra den i torktumlaren DEN BLEV LITEN! 😄 Men det var ju bara tursamt för mig. för nu är den i min storlek 😆
ChromaWoods Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 😆 Brukar också gå på den niten! Tur att det är populärt med "slim fit" 😄
Pazo Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 😆Brukar också gå på den niten! Tur att det är populärt med "slim fit" 😄 Å jag fick ett gratis klädesplagg! 🙂
Pico Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&" 😆😄🙂
Pazo Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 HA! Fan va gott!!! Koreanen i min korridor kom nyss in med mat till mig! 😆 Asgott var det!! 😄🙂
Dingbats Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&" 😆😄🙂 Det är gott 🙂
ChromaWoods Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&" 😠😠😠 😳 But why? 😕
Pico Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&" 😠 😠 😠 😳 But why? 😕 Har terroriserat Pazo över MSN om det hela... men long story short; I ett program, jobba i det och få till något man diggar, glömmer spara och progget kraschar när man ändrar en inställning. Startar upp skiten och kan inte återskapa det man gjort. Inte allt ivf. 🙁
Pazo Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&" 😠 😠 😠 😳 But why? 😕 Har terroriserat Pazo över MSN om det hela... men long story short; I ett program, jobba i det och få till något man diggar, glömmer spara och progget kraschar när man ändrar en inställning. Startar upp skiten och kan inte återskapa det man gjort. Inte allt ivf. 🙁 :nusse:
Emulator Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&" 😠 😠 😠 😳 But why? 😕 Har terroriserat Pazo över MSN om det hela... men long story short; I ett program, jobba i det och få till något man diggar, glömmer spara och progget kraschar när man ändrar en inställning. Startar upp skiten och kan inte återskapa det man gjort. Inte allt ivf. 🙁 :nusse: oh fuck oh shit o no. been there 🙁
ChromaWoods Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Jäklar vad det går åt skogen för folk idag. 😏
ChromaWoods Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Godnatt. Imorgon är en annan dag. En bättre dag för oss alla, får vi hoppas. Take care. Peace! 😏
Pazo Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Fyyyyfaaaaannn! Jag har fått csn! 😏😉😎😄 GLAD SOM FAN! 😄 :D Tom glad att betala räkningar/skulder på knappa 6000kr! 😄 Första gången jag blir glad att betala räkningar 😄
Pazo Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Oj... Vad händer? jag har bland de skönaste 24timmarna på länge. och just då verkar det gå dåligt för alla andra 🙁 jaja... JAG ÄR GLAD ÄNDÅ! 😄 :D 😄
Pico Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Och jag har nog lyckats återskapa det som gick åt helvete tidigare.. 😄
Micke H Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Och jag har nog lyckats återskapa det som gick åt helvete tidigare.. 😆 Har du sparat? 😄
Micke H Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Hmm, jag har just installerat ett tillägg till Firefox som nog många skulle behöva: svensk stavkontroll. 😄
Micke H Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 hihi hi hi hihi. Jag syftar inte på dig. Dina stavfel är en del av din charm! 😄
Pazo Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 hihi hi hi hihi. Jag syftar inte på dig. Dina stavfel är en del av din charm! 😄 haha. Vilken liten hora du är! 😆
Micke H Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 hihi hi hi hihi. Jag syftar inte på dig. Dina stavfel är en del av din charm! 😄 haha. Vilken liten hora du är! 😆
Micke H Postat 29 januari 2007 Postat 29 januari 2007 Sitter och lyssnar på en horribelt dålig lärare som ska försöka förklara färgskalor... 😄
Recommended Posts