Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Dingbats: Nu ska vi se... du är typ 17 va? Jag är 26 och jag är fortfarande hopplös! 🙂 Det är lugnt! Brudar kommer, brudar går. Man tror det är 100%, men det är det inte. Börja om, dumpa/dumpas, vältra sig i sorg, och så in i elden igen. Så är det. Så en dag händer det, och allt blir bra. (Hoppas jag iaf! 😆 ) Mitt första seriösa förhållande hade jag i din ålder. Numera känner jag mig rätt avtrubbad och saker går åt skogen jämt och ständigt. Men jag är fortfarande övertygad om att HON kommer, en vacker dag. Vad jag försöker säga är att du har tiden på din sida. Testa, kasta dig in i elden! Det kanske blir jättebra. 🙂 Och går det åt skogen så.. ja. För att använda dina egna ord: Whatever! Det finns så mycket spännande honor där ute. Go get 'em! 😄

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Whatever som sagt. Vad jag nu menar med det. Men jag menar bara att det känns som att alla andra i min ålder "hänger med" bättre eller vad man ska säga... att jag inte fattar hur man ska göra (OBS! Vagt uttalande!) eller inte vågar vara... normal. Eller nåt. Eller så. Eller eller. Iller.

För att citera Jocke Berg (med risk för att verka emo):

"och då kommer känslan, är jag den enda som aldrig förstår?"

Och DÄR överträffar jag mig själv i patetiskt självömkande pladder!

thats not even to scratch the surface....du självömkar ju knappt nåt alls:) lugn bara!

Postat

Min bror var lite dum.

han tvättade en tröja i för varmt vatten, för att sedan köra den i torktumlaren

DEN BLEV LITEN! 😄

Men det var ju bara tursamt för mig. för nu är den i min storlek 😆

Postat
RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&"  😠  😠  😠

😳

But why? 😕

Har terroriserat Pazo över MSN om det hela... men long story short;

I ett program, jobba i det och få till något man diggar, glömmer spara och progget kraschar när man ändrar en inställning.

Startar upp skiten och kan inte återskapa det man gjort. Inte allt ivf.

🙁

Postat
RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&"  😠  😠  😠

😳

But why? 😕

I ett program, jobba i det och få till något man diggar, glömmer spara och progget kraschar när man ändrar en inställning.

🙁

:nusse:

Postat
RÖVFLÄSK!!!!!!!!!!! )("/#=)!?=!"(&!")="?)()"??"#)/&"  😠   😠   😠

😳

But why? 😕

🙁

:nusse:

oh fuck oh shit o no. been there 🙁

Postat

Fyyyyfaaaaannn! Jag har fått csn! 😏😉😎😄

GLAD SOM FAN! 😄 :D

Tom glad att betala räkningar/skulder på knappa 6000kr! 😄

Första gången jag blir glad att betala räkningar 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.