Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Overkill

1804

• Pazo

1504

• Micke H

1423

• Neosus

983

Postat mest i detta ämne

Postat
Vet ni vad jag kom på? Egentligen så var det inte Chroma som fick det 100 000:e inlägget eftersom det första inte räknas! 😄

😛 Vad snackar du för skit, yngel? 🙂

Postat

Nja asså det som räknas är ju svaren. Jag fick det 100.000:e svaret. Och det är ju det som visas i forumet, och därför det som räknas. 🙂

Postat
Hungrig. 😛

Ska käka en Rades Specialpizza tror jag. Fan vad gott. 😄

Vad är det på en sån? 🙁

Ta det lugnt bara. Här i min lilla håla var det en som blev nerslagen med ett järnrör på en pizzeria 🙂

Postat
Hungrig. 😄

Ska käka en Rades Specialpizza tror jag. Fan vad gott. 😎

Vad är det på en sån? 😎

Ta det lugnt bara. Här i min lilla håla var det en som blev nerslagen med ett järnrör på en pizzeria 😉

Där jag bodde förut blev två pers skjutna på den ena pizzerian, och den andra vi hade blev nedbränd två gånger. 🙁 Jävla ghetto. Glad att jag har flyttat.

Rades Special har tomatsås, tomatklyftor, ost, bacon, salami, feferoni och tabasco! 😎

Postat

Eller vänta nu... jag blir osäker på om de serverade pizza bägge två... aja. Läskigt var det iaf. Hajar inte varför folk måste slåss hela tiden. 😉

Postat

Jag blandade ihop Rades med en annan pizza tror jag. De rätta ingredienserna:

Tomatsås

Ost

Salami

Bacon

Lök

Tabasco

Svartpeppar

...så gooooooood! *mätt så man mår illa* 😉

Postat
Men det är ju gott att bli mätt så man mår illa 😉

Så tungt när det serveras lasagne på jobbet...å så har man möte typ 1300. samtliga sitter och jäser och halvsover 😄

Postat
Men det är ju gott att bli mätt så man mår illa 😉

Så tungt när det serveras lasagne på jobbet...å så har man möte typ 1300. samtliga sitter och jäser och halvsover 😉

haha. JÄSA JÄSA JÄSA! SÅ JÄVLA SKÖNT Å JÄSA! 😄

Postat

Fett, fett, fett! Jag är så jävla fet! Jag är så jävla fet att flygplanen använder mig som riktmärke när dom ska navigera!!! 😄

😎

Postat
Men tjenare 😄

Jag är din ödmjukaste tjänare 🙂

Jasså? 😎

min helt egna? 😄

Japp! Din helt egna! Du får tre önskningar 🙂

Postat

Wööh. Sitter vid syrrans bärbara nu (iof sitter jag precis på samma plats där jag normalt sett sitter vid min stationär bara att jag nu är vänd mot den bärbare) för att jag håller på å instalerar om windows i den, eller det har jag redan gjort. För tillfället instalerar jag in msn å viruskydd å sånna grejer...

Skriver nu i IE usch så dåligt de känns... instalerar firefox nu!

Postat
Wööh. Sitter vid syrrans bärbara nu (iof sitter jag precis på samma plats där jag normalt sett sitter vid min stationär bara att jag nu är vänd mot den bärbare) för att jag håller på å instalerar om windows i den, eller det har jag redan gjort. För tillfället instalerar jag in msn å viruskydd å sånna grejer...

Skriver nu i IE usch så dåligt de känns... instalerar firefox nu!

sitter och jobbar på skum låt med följande ingridienser hittills:

Skumma kraschiga syntettrummor

Cello, violin

Asdistad gitarr

Slapbas

tb 303

kul kul

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.