Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tack, jag behöver bara fÄ ur mej det.

Konstig kategori att lÀgga detta under kanske, men vi kan sÀga att jag rekommenderar alla sidor som finns pÄ hela webben, utom myspace (och kanske glitter.se).

:rolleyes:

Annons
Postat (redigerat)

jag med.

men hatar du myspace av de rÀtta anledningarna - att det Àr sÄ jÀvla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt - eller för att du typ inte lyckas ladda upp din video?

edit: glitter verkar rÀtt jobbig ocksÄ. hÀr Àr en annan sida som garanterat bidrar till psykohÀlsan i vÀrlden idag http://www.phong.com/

Redigerat av unbornichen
Postat
men hatar du myspace av de rÀtta anledningarna - att det Àr sÄ jÀvla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt

Ja. Och att typ varannat försök till att öht göra nÄgot pÄ sidan slutar i nÄgon form av error.

- eller för att du typ inte lyckas ladda upp din video?

Skulle aldrig ens fÄ för mej att försöka. Med tanke pÄ att de inte kan fÄ de enklaste funktioner att fungera som förvÀntat sÄ vill jag inte ens tÀnka pÄ hur mycket de skulle kunna screwa upp i en videouppladdningsfunktion. Jag har typ konstant dödsÄngest nÀr jag Àr inne pÄ sidan.

ObekrÀftade uppgifter gör gÀllande att IKEAs försÀljning av datorbord ökat dramatiskt sen myspace slog igenom, pga sidans kraftigt negativa inverkan pÄ möblemanget nÀrmast anvÀndaren.

De kanske borde övervÀga att byta namn till Bajspace.

Postat

Jag begriper inte heller Myspace. Jag reggade mig, men hittade inte nÄnstans dÀr man kan lÀgga upp musik. Det var ju hela syftet, sÄ jag raderade accounthelvetet.

Postat
Jag begriper inte heller Myspace. Jag reggade mig, men hittade inte nÄnstans dÀr man kan lÀgga upp musik. Det var ju hela syftet, sÄ jag raderade accounthelvetet.

Det hÀr var ju ett ganska dÄligt betyg pÄ en sida. Tog ett bra tag innan jag fattade ocksÄ.

SĂ€msta sidan! Det Ă€r fult och plottrigt, ointuitivt, fungerar dĂ„ligt och Ă€ndĂ„ har Myspace blivit sĂ„ populĂ€r. Är inte det konstigt?

Postat

Jag tycker att myspace Àr det finaste som hÀnt sedan T-ford, T-sprit och skogaholmslimpa. Har fÄtt sÄ mÄnga vÀnner för livet dÀr. Förut hade jag finnar, nu har jag inte det mer tack vare de hÀrliga kedjebreven som botar allehanda krÀmpor. NÀ, jag förstÄr inte vart ni fÄtt denna negativa syn pÄ det.

MÄste sÀga att man fÄr vÀl ta det för vad det Àr, ett av medierna att promota sig sjÀlv/sitt band, att det blivit för stort och brett tar vÀl charmen av vilket community som helst?

Postat
Jag tycker att myspace Àr det finaste som hÀnt sedan T-ford, T-sprit och skogaholmslimpa. Har fÄtt sÄ mÄnga vÀnner för livet dÀr. Förut hade jag finnar, nu har jag inte det mer tack vare de hÀrliga kedjebreven som botar allehanda krÀmpor. NÀ, jag förstÄr inte vart ni fÄtt denna negativa syn pÄ det.

MÄste sÀga att man fÄr vÀl ta det för vad det Àr, ett av medierna att promota sig sjÀlv/sitt band, att det blivit för stort och brett tar vÀl charmen av vilket community som helst?

😎

Jag har inget emot sjÀlva funktionen, om man sÀger sÄ, med MySpace. Det Àr utformningen tekniskt och layoutmÀssigt som suger.

MrPhil (oregistrerad)
Postat

Jag hörde att studio-forumet ska bli ungefĂ€r som myspace. 😎

😳😎

Postat
Jag hörde att studio-forumet ska bli ungefĂ€r som myspace. 😎

Om du med det menar möjlighet att lĂ€gga upp sina lĂ„tar och fĂ„ dom bedömda, samt knyta kontakter med andra musiker, sĂ„ varför inte? 😳

...om du med det menar utseendemĂ€ssigt och funktionsmĂ€ssigt, sĂ„ vill jag veta din kĂ€lla!!!! 😎

Postat
men hatar du myspace av de rÀtta anledningarna - att det Àr sÄ jÀvla fult, opraktiskt och idiotiskt upplagt

Ja. Och att typ varannat försök till att öht göra nÄgot pÄ sidan slutar i nÄgon form av error.

FrÄgan Àr varför du försöker göra nÄt pÄ sidan i huvud taget.

Att myspace blivit stort Àr ungefÀr lika irriterande som fenomenet MSN.

Postat

FrÄgan Àr varför du försöker göra nÄt pÄ sidan i huvud taget.

Som dummerdan sÀger, syns man inte dÀr sÄ finns man inte typ. :rolleyes:

F ö sĂ„ Ă€r jag inne i matchen sen ett tag tillbaka. Den som sig in i leken ger fĂ„r leken tĂ„la, I guess. đŸ˜±

Postat

"Sorry! an unexpected error has occurred.

This error has been forwarded to MySpace's technical group."

Yeah right.

Postat
"Sorry! an unexpected error has occurred.

This error has been forwarded to MySpace's technical group."

Yeah right.

det funkar inte med 28.8 modem :rolleyes:

Postat
hÀr Àr en annan sida som garanterat bidrar till psykohÀlsan i vÀrlden idag http://www.phong.com/

Herregud... hur hittar man den avdelning man söker pÄ den sidan? :rolleyes:

Postat

Jag har insett varför det Àr som det Àr nu, och har helt enkelt gillat lÀget. Det fungerar precis som det heter.

Mys-pace.

Dvs, det gÄr i en lÄngsam takt sÄ man hinner mysa. TÀnk bara hur mycket glögg och pepparkakor du hinner Àta medans du fÄr alla error-meddelanden. För extra mys-faktor kan man tÀnda nÄgra vÀrmeljus ocksÄ.

(och elda upp sajthelvetet.)

Postat

Myspace Àr ju svinbra! man kan ju skaffa sig en massa nya kontakter...

enda nackdelen Àr ju kanske att folk "pimpar" sina sidor allt för mycket, vilket kan leda till lÄnga laddningstider och framför allt röriga sidor...

Postat (redigerat)

MySpace Àr en bra idé som tyvÀrr faller pÄ sitt opraktiska upplÀgg.

Jag har joinat nu frÀmst för att knyta kontakter.. TyvÀrr Àr ljudet under all kritik eftersom de streamar i 96kbit/22khz, men Ä andra sidan sÄ Àr det troligtvis för att dels spara stream och webspace (eftersom det ÀndÄ Àr en gratistjÀnst), och sen ocksÄ för att fÄ dit kommersiella musikakter sÄ de kan lÀgga upp sina lÄtar som en "preview"-lyssning.

Edit: Min sida Ă€r förresten http://www.myspace.com/froggmusic om nĂ„gon vill adda mig 🙂..

/Daniel

Redigerat av D Vibe
Postat
kan ju vara rÀtt jobbigt dÄ anvÀndargrÀnssnittet pissar pÄ en varje gÄng man försöker.

Lite frustrerande Àr det ja.

Postat
TÀnk bara hur mycket glögg och pepparkakor du hinner Àta medans du fÄr alla error-meddelanden

glögg har jag druckit idag. fan va gott de var..

pepparkakor Ă€r fan inge gott.. smakar gammal apröv. o sĂ„ strĂ€v man blir i kĂ€ften efterĂ„t!! 😉

blĂ€!! 😉😎😉😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.