Jump to content
Annons

Nattvaktaren & Danny Cort - Stomp


nattvaktaren (oregistrerad)

bra -5- eller obra -1-?  

15 röster

  1. 1. bra -5- eller obra -1-?

    • 5
      0
    • 4
      6
    • 3
      4
    • 2
      0
    • 1
      2


Recommended Posts

inte min kopp te... inte äns kopp kaffe.. men de här va faktiskt helt ok... prod.kvaliten e grym... effekterna e sköna.. stråkarna sitter som en blöja!

va ere för reverbade live-skrik i bakgrunden? hade önskat lite mer botten på kaggen dock... behöver mer pump o tryck!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu har jag oxå fått höra.. tycker det låter riktigt schysst! Det där som skulle låta för mycket lek tycker jag bara ger låten lite actionfylld variation. 😉 Ok, vissa överdrifter kanske.. det där ljudet som swoschar in vid 01:53 är kanske lite väl Star Trek anno 1979, men det är iaf variation genom låten. Inte tröttsamma upprepningar. 😆

Tycker rappet oxå låter schysst, föga som Leif Loket Ohlsson.. 🙂 ok, det låter kanske inte 100% native us english... men inte svengelskt heller, om än lite skolmjukt emellanåt... däremot varierar du lite (inte mycket) mellan olika eng accenter vilket gör det mindre native... du kanske ska testa att ha en speciell accent i tankarna att härma (om du inte redan har det)? Men det där är bagateller, jag lyssnade om och om igen för att registrera vad som gjorde ditt rap mindre native... sen ska man ju dessutom tänka "white rap" och inte vänta sig nån afro-american stuk... 🙂

Hur som helst, bra jobbat! Förbannat kul att just ni två funnit varandra. Ni får en 4:a eftersom ni är proffs. Någon annan hade fått en 5:a. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...