Jump to content
Annons

Vilken Trance-vestit skall jag köpa?


Florian le Sage

Recommended Posts

Jag har länge undrat vilke modell som passar mig, är det någon här som har erfarenhet utav detta, jag skulle vilja överraska mina polare nästa gång dom kommer med en satans skön utstyrsel, raka mustaschen osv och spöka ut sih´g redigt så dom tror det är värsta brallisen i soffan...frugan får säga att det är hennes kusin typ,,I love practical jokes!!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

varför raka mustaschen!?

jag tänker på avsnittet där Homer har en mördare efter sig(som senare visar sig vara Frank"Grimey" Grimes Jr.) och blir utvald till festivalens kung. I festkommitén står en äldre herre i 50+ års åldern utklädd till Marilyn Monroe, fast med yvig mustasch och cigarr i mun, dansande, varpå Homer utbrister: "Marge, youre embarassing me in fromt of a transvestite!"

så jag säger raka bara benen och ta på dig en tjusig klänning.. jag har nog ett par nätstrumpor du kan få låna!! faktiskt!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

härligt, det skall bli en skön syn tor jag, men det ska vara riktiga nätsockor=stormönstrade...hörs senare-måste kvarta nu!

klart som fanken de e grovmönstrade!!!

vad tror du om mig egentligen!? 🙂

😛😎😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...