Jump to content
Annons

... hm... hej...

Niraya (oregistrerad)

Recommended Posts

Niraya (oregistrerad)
Postat

Hejsan hejsan,

VÀÀldigt ny hÀr!

Heter Caroline, frĂ„n Örnsköldsvik men studerar i UmeĂ„.

MÄste erkÀnna att jag inte Àr nÄn som Àr bra pÄ musikprogram, inte alls,

utan jag Ă€r hĂ€r för att lĂ€sa lite pĂ„ forumet, lyssna och kommentera demos och kanske till och med lĂ€ra mig nĂ„tt nytt 😄

Hoppas att en dag lÀra mig (och hitta orken att Àra mig) ett musikprogram och koka ihop lite toner.

Men för tillfÀllet Àr jag bara vÀldigt musikintresserad (och vem Àr inte det?)

Men jag tÀnkte: Jag har inget att göra, sÄ jag kan ju alltid presentera mig sjÀlv lite.

Hm, Àlskar att sjunga. Tagit sÄnglektioner i sex Är men tyvÀrr bara gjort ett

framtrĂ€nde dĂ€r jag sjöng solo. En aria frĂ„n 1700-talet 😉 Det var riktigt skoj! Det var genom en skola, sĂ„ jag fick tillgĂ„ng till studion för att sjunga in den

pÄ skiva, vilket var Ànnu roligare. Laddat upp den för nÄgra kompisar och fÄtt min röst godkÀnd av dem, vilket var en lÀttnad!

Har ganska sÄ brett register och sjunger det mest. Oftast opera, rock och pop.

Gillar Àven att sjunga musik pÄ olika sprÄk (engelska, spanska, ryska, spanska, polska etc)

Lyssnar pĂ„ Korn, Sarah Brightman, Gackt, Dir en Grey, Prodigy, 30 seconds to Mars, Kent, Marilyn Manson och mĂ„nga, mĂ„nga fler. 🙂 Finns mycket bra musik dĂ€r ute!

Hm.. nÀr jag inte gör mitt bÀsta att studera eller sjunger sÄ skriver jag böcker. NÄgonting jag ocksÄ gjort i flera Är och Àlskar att göra! Skriver mest skrÀck/fantasy och jobbar nu pÄ bok fyra i en serie som förvÀntas bli Ätta delar.

Vet inte riktigt hur den hÀr presentationen blev, men det fÄr heta duga!

Ha en bra kvÀll alla mÀnniskor dÀr ute!!

Annons
Niraya (oregistrerad)
Postat

HĂ€lsa Ume? Hela UmeĂ„? 😉

LĂ€tt som en plĂ€tt! Det fixar jag! 😄

Postat (redigerat)
HĂ€lsa Ume? Hela UmeĂ„?  🙂

LĂ€tt som en plĂ€tt! Det fixar jag!  😄

Ja, alltsĂ„, hĂ€ rĂ€cker om du bara far upp pĂ„ apbergeÂŽ Ă„ skrik nalta 😉

Redigerat av Umemagnus
Niraya (oregistrerad)
Postat

Lugnt, jag tar en taxitur runt stan och skriker för full hals! 😄

(sen fÄr jag förstÄs ta springnota frÄn taxi, men det Àr lÀtt vÀrt det!!)

Niraya (oregistrerad)
Postat
Hej Caroline!

VÀlkommen hit. Har du nÄgot dÀr du sjunger som du kan visa?

öhh.. har bara lÄten jag sjöng in under skoltiden, och det Àr ju inte min.

Och man fÄr inte ladda upp covers, men jag vet inte hur det Àr med just

den Àr lÄten eftersom den Àr klassisk. :rolleyes: *nollstÀlld*

Postat
Hej Caroline!

VÀlkommen hit. Har du nÄgot dÀr du sjunger som du kan visa?

öhh.. har bara lÄten jag sjöng in under skoltiden, och det Àr ju inte min.

Och man fÄr inte ladda upp covers, men jag vet inte hur det Àr med just

den Àr lÄten eftersom den Àr klassisk. :rolleyes: *nollstÀlld*

Ingen fara att tanka upp. Om nÄgon ansvarig pÄ forumet misstycker fÄr han radera trÄden.

Postat (redigerat)

Hej och vÀlkommen, kul med sÄ vid musiksmak ocksÄ. GÀllande musikprogram, du kan ju börja med att lÀgga upp vad du vill göra för musik, och be om tips vad för grejer du kan vara behjÀlpt av att skaffa...

Kanske kan bli ett samarbete ngn gÄng framöver, skriv ett libretto sÄ kokar vi ihop musik, gÀrna i stilen skrÀck/triller!? =)

FrÄga den som spelade in det om lov, för Àr det klassiskt (dÄ kanske minst 100 Är?) sÄ borde dte inte vara nÄgra problem.

Redigerat av steflund
Niraya (oregistrerad)
Postat

Ah, laddade upp lÄten under Demoinspelningar och sen ser vi om nÄn misstycker (och om lÄten funkar, :rolleyes: )

Kul att (förhoppningsvis) höra Äsikter frÄn andra Àn bara kompisarna. :rolleyes:

Postat (redigerat)
Ah, laddade upp lĂ„ten under Demoinspelningar och sen ser vi om nĂ„n misstycker (och om lĂ„ten funkar,  😆 )

Kul att (förhoppningsvis) höra Ă„sikter frĂ„n andra Ă€n bara kompisarna.  😄

Ja, den funkade utmÀrkt! Och som jag skrev dÀr, sjunger du vÀldigt bra! Ta vara pÄ din talang.

Redigerat av Eternal
Postat
Hm.. nÀr jag inte gör mitt bÀsta att studera eller sjunger sÄ skriver jag böcker. NÄgonting jag ocksÄ gjort i flera Är och Àlskar att göra! Skriver mest skrÀck/fantasy och jobbar nu pÄ bok fyra i en serie som förvÀntas bli Ätta delar.

Hett! Vore det inte för att jag för nĂ€rvarande Ă€r sĂ„ uppslukad av musicerandet skulle jag sĂ€kert skriva. Kan se mig sjĂ€lv sitta i en gungstol pĂ„ altanen med en lĂ„da rödvin och skriva samhĂ€llskritiska romaner som gammal. Tills dess fĂ„r man nöja sig med sĂ„nglyrik istĂ€llet. 😆

Anyways, vÀlkommen!

Postat

Hej och vÀlkommen, verkar vara en positiv uppgÄng av antalet kvinnor pÄ forumet just nu, riktigt skoj!

Niraya (oregistrerad)
Postat

Hett! Vore det inte för att jag för nĂ€rvarande Ă€r sĂ„ uppslukad av musicerandet skulle jag sĂ€kert skriva. Kan se mig sjĂ€lv sitta i en gungstol pĂ„ altanen med en lĂ„da rödvin och skriva samhĂ€llskritiska romaner som gammal. Tills dess fĂ„r man nöja sig med sĂ„nglyrik istĂ€llet. 😎

Anyways, vÀlkommen!

Ahh! LĂ„ter ju underbart sĂ€tt att spendera sin tid pĂ„, nĂ€r man blivit gammal eller medan man Ă€r ung 😉

TÀnk mig ocksÄ att jag ska sitta ute i ingenstans och skriva sÄ mkt som jag vill och testa olika stilar!

Musik och att skriva... sĂ„nt Ă€r underbart! 😎

Postat

VĂ€lkommen.

Mycket trevligt mer fler tjejer hÀr. Hoppas du inte blir bortskrÀmd.

Mvh/Daniel

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

kjellsson (oregistrerad)
Postat
Hejsan hejsan,

VÀÀldigt ny hÀr!

Heter Caroline, frĂ„n Örnsköldsvik men studerar i UmeĂ„.

vare möjligtvis dig som ida larsdotter trÀÀffade pÄ natt-tÄget pÄ vÀg ner till vÀrmland? . ajja hej hej och vÀlkommen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.