Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Om du Àr Àgare av Native Instruments Komplete och Komplete Care 2006 sÄ bör du hÄlla extra koll pÄ din mailbox de nÀrmaste dagarna.

För att tacka Komplete Care-kunderna valde NI att skÀnka bort uppgraderingen till Komplete 4 tillsammans med Universal Binary uppdateringarna och en kupong pÄ 150 euro. Kupongen var giltig till Ärsskiftet i företagets webbshop.

Men Komplete 4 blev försenat och vissa kunder har haft problem med aktiveringen. Som plÄster pÄ sÄren förlÀnger Native Instruments tiden pÄ kupongen till 31'a december 2007, men de passar ocksÄ pÄ att skÀnka bort synten Massive för att tydligt visa pÄ hur viktiga deras kunder Àr.

Annons
Postat

Och jag behöver vĂ€l knappast sĂ€ga att Massive kommer att vara aktiverat pĂ„ mitt konto inom nĂ„gra timmar va? 😎

Tack NI och tack Florian som skickade det glada brevet! 🙂

/Majken

Postat (redigerat)

SÄ, vad tycker ni hittills? Lyckats göra nÄgra roliga patchar?

Redigerat av cm0s
Postat

I Massive? Åh ja! Jag testade ju den till Studio 9-2006 och tyckte riktigt mycket om den. Har haft lite köpĂ„ngest kring huruvida jag skulle skaffa den eller inte. Nu slipper jag fundera 😎

Om jag inte Àr felinformerad sÄ kommer det att dyka upp ett Userlibrary till Massive. Och i sÄna fall siktar jag givetvis pÄ att svÀnga ihop en liten ljudbank.

/Majken

Postat
I Massive? Åh ja! Jag testade ju den till Studio 9-2006 och tyckte riktigt mycket om den. Har haft lite köpĂ„ngest kring huruvida jag skulle skaffa den eller inte. Nu slipper jag fundera 🙂

Om jag inte Àr felinformerad sÄ kommer det att dyka upp ett Userlibrary till Massive. Och i sÄna fall siktar jag givetvis pÄ att svÀnga ihop en liten ljudbank.

/Majken

Okej, har bara kört demot Àn sÄ lÀnge. LÄter riktigt bra, kanske önskade att den hade en 4:e oscillator ;D

Tyckte det var kul att Rob Swire frÄn Pendulum hade bidragit med nÄgra presets.

Skulle lĂ€tt köpa Massive om jag inte gick pĂ„ studiebidrag 🙁

Postat (redigerat)

Ja! F*n 3000:- Ă€r lite vĂ€l mycket för en mjuksynth. Jag fĂ„r nöja mig med Fabfilter Total Bundle klippet nu! Mums! Redan uppe i 45% 😄

Redigerat av expanded

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.