Jump to content
Annons

Personlighetstest


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 65
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Har gjort flera liknande tester över åren och har upptäckt att svaren varierar lite beroende på mitt focus, hur jag mår och min ålder. Men slående är att svaren ligger ganska nära varandra. Även denna gång var jag en ENFJ.

Liten undersökning

Jag gjorde en sammanställning av vilka som är ENFJ här på Forumet (åtminstone de som gjort testet och orkat lägga upp svaret):

Linus

Egghuvud

Kricke

hegobald

Hans

Olsberg

Eternal

Light Head

Carl Cadello

Resultat:

9 st varav 2 moderatorer är ENFJ

De flesta som gjort testet på Studio Forum beskriver sig som ENFJ.

😮

Betraktelse:

Att de flesta som det viktigaste tror jag ligger i att ENFJ är "the Identity Seeking Personality" - Idealists do not abound, being as few as 8% and nor more than 10% of the population.

Slutledning:

Jag drar slutledningen att de flesta på Studioforum som gjort testet och laggt ut svaret här, har gjort detta eftersom de flesta av oss ( 9 st ENFJ:s) är intresserade av att göra tester som visar oss vem vi är och sedan förmedla detta till andra!!

😄

Det värsta är att vad vi får reda på är:

att ENFJ:s vi vill vem vi är och sedan meddela andra att vi inte vet vem vi är och vill veta det.

😉🙂

Redigerat av Carl Cadello
Link to comment
Dela på andra sajter

ENFJ.....

"..... Such a one is the eNFj, thus rightly called the educative mentor or Teacher for short. The Teacher is especially capable of educing or calling forth those inner potentials each learner possesses. Even as children the Teachers may attract a gathering of other children ready to follow their lead in play or work. And they lead without seeming to do so...."

Intressant... går nu på en musikpedagogisk utbildning.. ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ups! 🙂 En till EnFJ.

Snart tar vi över världen. Vi har i alla fall (särskrivning?) tagit över denna tråden...

Jäklar vad alla "de andra" kommer att vara pedagogiserade 😄

Redigerat av Carl Cadello
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...