Jump to content
Annons

FL studio 6 Demo


E-Gurra

Recommended Posts

Annons

Köp fullversionen?

Edit: eller önska dig den i julklapp. Den är inte så himla dyr och det börjar barka mot jul!

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Det som känns som lite pengar för dig kanske är mycket pengar för mig.

Jag är inte speciellt rik, inte min pappa heller, vi bor i en 3:a, jag, min pappa, och hans flickvän, som läser svenska, han är den enda som tjänar pengar i familjen. Jag vet inte ifall han har lust att köpa ett "data-spel" för nästan 2000 kr.

Vet någon hur gammal man måse vara för att få sommarjobba, med någolunda bra lön?

Jag fyller 15 nästa år, kan man börja jobba på nått enkelt ställe, typ Burger King eller nån mack? Hur som helst, så håller jag mig nog till demo'n tills dess och lär mig grunderna. Skulle nån vilja ladda upp lite bra instrument som jag kan lägga in?

Jag gör techno, eller det ska föreställa det, så bra bas och line bra "synt" eller vad det kallas skulle behövas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den billigaste versionen kostar faktiskt bara 350-400 kronor!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig att hitta pluggar som du kan använda i demoversionen, men det dyker säkert upp nån med mer skills på ämnet än jag snart :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  hur, man kan få tag på hela versionen gratis,

Läs forumreglerna innan du ens skriver så IDIOTISKA saker.

SKulle du vilja att jag kom och tog din dator för jag INTE HAR RÅD och köpa en egen.

Börja JOBBA som alla andra. :rolleyes:😏😱😱😱😱😱

Om di INTE har råd med 400 kr så kan du gå och köpa ett ex av tidningen

Computer Music , där får du massa effekter , synthar OCH ett Inspelningsprogram GRATIS. Kostar 115 - 150 kr

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Nån gång måste du inse att piratkopiering är norm i dagens Sverige.

Det är frihet,och den som har köpt en skiva eller någon form av mjukvara, t.ex FL studio, och sedan delat filerna på internet är ju medveten om vad han/hon gör, alltså är det inte stöld.

Ett exempel för att visa hur löjligt det är när de rika skivbolagen och artisterna säger att det är stöld:

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären? Skulle du tycka att det var bra om han/hon som bakat det godiset blev arg, och att det blev olagligt att dela med sig?

Fundera på den du...

Link to comment
Dela på andra sajter

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären? Skulle du tycka att det var bra om han/hon som bakat det godiset blev arg, och att det blev olagligt att dela med sig?

Fundera på den du...

Hört uttrycket om att äta kakan och ha den kvar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären?

Nä, Kalle har betalat för godiset som vännerna käkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären? Skulle du tycka att det var bra om han/hon som bakat det godiset blev arg, och att det blev olagligt att dela med sig?

INNAN du börjar försöka argumentera om vad som är lagligt och vad som är Moraliskt bör du nog fördjupa dig lite i Upphovsrätt , statistik , fakta och allmän lagstiftning gällande Stöld,Piratkopiering,Häleri m.m m.m

Och för det andra har Kalle KÖPT sin godispåse så han får göra vad han vill med den.

  Nån gång måste du inse att piratkopiering är norm i dagens Sverige.

Det är frihet,och den som har köpt en skiva eller någon form av mjukvara, t.ex FL studio, och sedan delat filerna på internet är ju medveten om vad han/hon gör, alltså är det inte stöld.

Ärligt , tror du verkligen på det själv eller ?.

Att stjäla ( ladda ned , Dela ut ) musik , film , programvara ÄR OLAGLIGT hur du än försöker vrida och vända på det.Att det sedan är extremt enkelt och smidigt att göra det är en helt anna sak men då är det upp till var och ens egna Moral att avgöra vad som är rätt eller fel.

Om du sedan skulle ta dig tiden att läsa vilka rättigheter du har om du köper en CD-Skiva , En Film eller ett program så framgår det TYDLIGT att ditt exemplar är till dig och får EJ VIDARE vidaredistruberas till tredje part.

M.a.o det ÄR stöld av allra högsta grad.

END OF DISCUSSION :rolleyes:🥰🥰

Ett exempel för att visa hur löjligt det är när de rika skivbolagen och artisterna säger att det är stöld:

Det är ju bra att du har den attityden om du tänker försöka dig på en karriär inom musik.Om alla laddar ned din musik får du ingen Stim inga Royalties eller någon annan form av ersättning för den delen heller. Och det är ju Bra eller hur ?

Visst , Nedladdning är ett stort problem framför allt i norden och europa och innan det kommer ett smidigt sätt att Lagligen ladda ned musik eller film så kommer alla att göra det.Men jag tror att innerst inne är folk villiga att betala för det dom använder på samma sätt som man betalar för allt annat man behöver.

Problemet som jag ser det är att det går snabbare och smidigare att ladda ned en skiva via DC än att köpa den via Itunes.

När detta problem är löst kommer en stor del av problemet vara avskaffat MEN

sedan kommer det alltid finna personer som DU som ser det som din medborgerliga rättighet att kunna ladda ned vad du vill , när du vill UTAN att BETALA.

Och än en gång LÄS FORUMREGLERNA INNAN DU POSTAR.

Redigerat av Piccazzo
Link to comment
Dela på andra sajter

Ett exempel för att visa hur löjligt det är när de rika skivbolagen och artisterna säger att det är stöld:

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären? Skulle du tycka att det var bra om han/hon som bakat det godiset blev arg, och att det blev olagligt att dela med sig?

Fundera på den du...

Jag ska inte läxa upp dig. Det har jag inget intresse av. Men jag ber dig, i egenskap av medmänska som vill att du växer upp till en självständig och sunt tänkande individ; läs ditt resonemang om och om igen tills du förstår varför det inte alls rör sig om något speciellt bra exempel.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det kan du, samplingar finns på hela nätet överallt! Använd Google!. Gratis VST Synthar kan du ochså hitta på google. Tex: Synth 1.

www.refx.net - Där finns demo som är gratis. Kommer ett brus varje minut men det kan du kanske ståm ut med tills du har råd. ?

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären? Skulle du tycka att det var bra om han/hon som bakat det godiset blev arg, och att det blev olagligt att dela med sig?

Fundera på den du...

Det var nog det sämsta exemplet på länge.

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Om Kalle köper en påse godis, och sedan ger till sin vän, frivilligt, har den vännen då stulit från godisaffären? Skulle du tycka att det var bra om han/hon som bakat det godiset blev arg, och att det blev olagligt att dela med sig?

Fundera på den du...

Det var nog det sämsta exemplet på länge.

😳

😆 - Håller med om det ^^ .

Link to comment
Dela på andra sajter

Gratis VST Syunrhar kan du ochså hitta på google.

Den stavningen ger nog inte så många sökträffar. 😠

Men med man kan aldrig gå fel med Free-Plugin-List och alla hundratals pluggar som finns listade hos KVR Audio.

Jadu, det är fixat nu. 😆

Lite småtrött och snubblig i fingarana där verkar det som 🙂

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...