wannabe DJ (oregistrerad) Postat 19 oktober 2006 Postat 19 oktober 2006 hej å hopp alla steckare! jo jag har ett litet problem. Eftersom jag är feta nooben på Fl studio 6 så är det en sak jag inte fattar. När jag har sparat en melodi me lite standard syntljud och sedan ska öppna denna igen, har syntljuden försvunnit och istället spelas min slinga me fiolljud istället?? va fan e det frågan om? blir sjukt störd över detta! hoppas på snabba svar från proffsen! Pöss
Nexustwins Postat 19 oktober 2006 Postat 19 oktober 2006 Vad använder du för nått instrument/Sytnh från början då? DEmon har en tendes att ställa till baka sig till deafult.
wannabe DJ (oregistrerad) Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 Jaha ok....kan det vara fl studio 6 cracket som jag laddat som det är fel på då elr? jag använder ett standard ljud som heter så mycket som- canyon lead synth från foldern- synth string i short synth. sen försvinner den bara tacksam för lite hjälp
Nexustwins Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 😉 - Grattis du har just skapat en tråd på 3 sidor. 😛
tbruce Postat 20 oktober 2006 Postat 20 oktober 2006 😉 - Grattis du har just skapat en tråd på 3 sidor. 😛 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.