Jump to content
Annons

Vart har Tr-5 tagit vägen?


Joelstromgren

Recommended Posts

Hej

Jag var inne på att köpa ett par Event Tr-5 men dom tydligen är väck, säljs inte någonstans. Inte va jag hittar iaf. Läste någonstans att dom hade ersatts med de här ALP-modellerna, stämmer det? och är dom i så fall lika bra?

Har också fått upp ögonen för KRK rokit 5. Hur är dem i jämförelse med Tr-5 (som inte finns?) eller ALP? 😄

Ha de fest!

Mvh 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

TR5 finns inte med i Fitzpatricks prislista längre - så den har helt säkert ersatts av ALP5, så påstås vara bättre. Jag har inte lyssnat på någon av dem själv, så vilken som är bäst, kan jag inte säga något om. KRK Rokit 5 har jag lyssnat på - men de föll mig inte i smaken...

Link to comment
Dela på andra sajter

TR5 finns inte med i Fitzpatricks prislista längre - så den har helt säkert ersatts av ALP5, så påstås vara bättre. Jag har inte lyssnat på någon av dem själv, så vilken som är bäst, kan jag inte säga något om. KRK Rokit 5 har jag lyssnat på - men de föll mig inte i smaken...

Jo, som jag förmodade. Då blir det en visit på musikbörsen för monitorlyssning 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hallin (oregistrerad)

Neeej. Jag skulle ju köpa tr-5or... ALP må var aningen bättre (eftersom det är tanken) men de är inte så snygga direkt.

Säger Musikbörsen att de inte finns i några av landets butiker? Och hur är det med storebror tr-6?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ringde nyss till Musikbörsen. Even ALP 5 hade de redan slutsålt på, de skulle få in nya i slutet av november. Jag bad han kolla upp ifall de hade några Tr5:or, de var också slut och vad han kunde se skulle de inte ta in något nytt parti.

Man får väl vänta snällt, 2995.- är ett bra pris för ett par alp5:or, till och med Thoman ligger över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...