Jump to content
Annons

Önskar lite feedback


Neko

Vad tycks?  

16 röster

  1. 1. Vad tycks?

    • Bra
      7
    • Halvbra
      3
    • Ok
      3
    • Mindre bra
      0
    • Obra (länge leve Orwell...)
      0


Recommended Posts

det här låtre maffigt o gött, padsen borde strypas lite, låter lite för "öppna"

annars gott hantverk, gott tryck i bastrumman

ser fram emot en sånginsats, den är bara det som fattas för en helgjuten låt.....

robc

senaste låt utlagd:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=3008&hl=

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Detta ger mig goa vibbar från min tid som trackande yngling på Amigan! Härlig drömsk känsla med alla sus-harmonier. Håller med föregående inläggare Machineriet om att lite percussion nog hade lättat upp lite, men det kanske inte är adekvat inom electro-svängen. Angående eventuell sång så hade jag tyckt det vore kalasfint med en späd söt kvinnostämma (tänker närmast på Maggie Reilly som sjöng med Oldfield (hon låter för jävla snygg tycker jag)). Häpp, riktig myspyslåt i övrigt, lite humpa under täcket till den kanske. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön låt... Jag antar att slutet ska fixas till, i min dator bara slutar den tvärt... eller har jag missat ngn uppdatering? Jag hade nog föredragit sång istället för prat... men jag är lite konservativ i den frågan...

Kan du fixa Bono från U2?

Nähä... =(

Rix: om jag hade fått välja sångerska skulle det varit Sandy Denny från Fairport Convention... Men hon finns inte mer =(

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...