Jump to content
Annons

Demmolabbet


Dream Exp.

Recommended Posts

Hejsan!

Är snart färdig med mixningen av bandets första demo (wohoo) och vi har börjat se oss om efter relativt billig cd-duplicering/pressning. Eftersom vi är medlemmar på jamma.se så såg vi en annons från demolabbet på deras hemsida där man som jamma-band får 15 % rabbat. Är det någon här som har beställt något från dem eller kanske i alla fall någon som har hört talas om dem? I sådana fall undrar jag ju om de är något att ha eller om det inte är det....

Tackar för svar

Fredrik

Redigerat av Dream Exp.
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mitt band ska beställa 100 ex av en demoskiva med jewelcase och sånt från dem om nån vecka, så jag kan återkomma efter det och berätta hur det gick, kanske lägga upp en bild eller så 😳 Jag bor dessutom i samma stad som där de håller till, så vi slipper betala för frakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Mitt band ska beställa 100 ex av en demoskiva med jewelcase och sånt från dem om nån vecka, så jag kan återkomma efter det och berätta hur det gick, kanske lägga upp en bild eller så 😕 Jag bor dessutom i samma stad som där de håller till, så vi slipper betala för frakt.

Hänt nåt än?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 månader senare...
  • 3 månader senare...
Vi på SR i Västernorrland är nöjda med arbetsprover vi fått av demolabbet, vi har lagt beställning på X antal skivor. Personligen tycker jag att det är ett jättebilligt alternativ.

Det kan ju betyda lite olika saker 😲 Ska snart beställa från dom, om inte annat så för deras snabba svar på mailade frågor. Synd bara att dom tog bort sen snygga pappvarianten dom hade förut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...