Jump to content
Annons

LogicPluggar..

Dr.Henriksson (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

..ja.. alltsÄ. finns det nÄ roliga gratispluggar till logic och i sÄ fall vart hittar jag dom??

nÄn som har nÄ tips..?

Annons
Postat

men dra mig sidledes.. ni Àr ju för trevliga.

Postat (redigerat)

Det finns en sökmotor som heter Google. Om du skriver in free plugins AU sÄ fÄr du ett svar.

Ja . . jag Àr lite ironisk.

😕

Man kan söka pÄ Studios Forums hemsida och dÄ fÄ denna sida.

Àsch dÄ . . Pluffo hann före

Redigerat av chrisB
Postat

aldrig hört talas om... goggle eller vad hette det.. tyckte naturligtvis att det var roligare att vÀsnas lite. tack för dom fabulösa lÀnkarna!!!

Postat

aldrig hört talas om Google? Du skojar? 🙂

http://www.google.se eller http://www.google.com

den "frÀmste" sökmotorn nÄgonsin? den som tom J-Lo nÀmner i en halvfan film ?

Postat

hehe, ja just det. gÄr mest pÄ bibblan och slÄr i diverse uppslagsverk.. kÀnns mest högkulturellt och framförallt mest true!

ironin tÀtnar om Ànnu mer ..

😎

Postat

Om forumiten, ny som gammal, inte vet vad google Àr, kan han anvÀnda sig av google för att fÄ reda pÄ det. DÄ kan forumiten finna finfina figurer sÄsom denna, som reder ut alla eventuella missförstÄnd.

googles.gif

Postat
  Fidden sa:
Om forumiten, ny som gammal, inte vet vad google Àr, kan han anvÀnda sig av google för att fÄ reda pÄ det. DÄ kan forumiten finna finfina figurer sÄsom denna, som reder ut alla eventuella missförstÄnd.

googles.gif

Är inte det dĂ€r Hacke som ung?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.