Jump to content
Annons

Recensioner...


Claes Holmerup

Recommended Posts

Många forum på Nätet har utgångspunkten att de ska vara diskussionsforum där man träffas och diskuterar diverse saker. I dessa löpande diskussioner är det lätt att viktig information om olika prylar missas eftersom nya trådar dyker upp snabbt efter varandra och ofta gör det svårt att hitta relevant information om specifika produkter.

Med anledning av detta, startade jag för ganska länge sedan ett recensionsforum, där tanken är att medlemmarna kan skriva egna recensioner om musikprylar, -program o dyl.

I nuläget finns det inte så där jättemycket recensioner där, så jag skulle gärna se att fler registrerar sig och börjar skriva omdömen om sådant som de har något att berätta om, så att det kan bli en rejäl samling recensioner av allt möjligt. 😉

Rubrikerna på forumet är följande:

Hårdvara - recensioner av Mixrar, Rackburkar, Syntar, Högtalare etc

Mjukvara - recensioner av Sequencerprogram, Virtuella instrument, Plugins, Samplingsbibliotek etc

Datorer i musikmiljö - recensioner av Märkesdatorer, Egna hopplock (med förteckning över komponenter), Separata datorkomponenter etc

Egen musik - Här kan man lägga in länkar till låtar som andra får recensera

Du kommer dit med hjälp av länken i min signatur, här nedan.

Registreringen är enkel; Efter registrering, skickas ett mail till den adress man uppger - och där finns en länk att klicka på för att aktivera användaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är väl inte fel att göra reklam för ett forum där man kan posta recensioner av prylar som man har erfarenhet av...? 🙂

Forumet i sig har ju inget direkt med min firma att göra, så jag tyckte inte att det var något olämpligt inlägg...?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...