Jump to content
Annons

till framtida fxpansion kunder


Plus o Minus

Recommended Posts

Annons
istället för att jag ska försöka förklara vad det gäller så tycker jag att ni som är intreserade bör [ klicka här ]

Och du menar med det?

😠

Om man betalar för en "Pre-order" så gör man det på eget ansvar.

Men det är svårt att ge sig in i debatten om man inte vet allt.

Jag har handlat hos dem och alltid fått snabb svar på frågor, samt fått ladda hem det jag har köpt.

Link to comment
Dela på andra sajter

istället för att jag ska försöka förklara vad det gäller så tycker jag att ni som är intreserade bör [ klicka här ]

1. Och du menar med det? 😳

2. Om man betalar för en "Pre-order" så gör man det på eget ansvar.

3. Men det är svårt att ge sig in i debatten om man inte vet allt.

4. Jag har handlat hos dem och alltid fått snabb svar på frågor, samt fått ladda hem det jag har köpt.

1. vad jag menar med texten "klicka här" ?

2. precis, om det nu med förutsättning tituleras på ett uppenbart sätt för kunden.

enligt personen som startade posten på just det forumet så var det inte fullt så uppenbart & tydligt.

3. en vanlig faktor 😠

4. du är säkert inte den enda som är nöjd med företaget, men man kan inte se bort ifrån att det faktiskt finns missnöjda kunder med, eller kunder som helt enkelt inte vet eller förstår bättre.

och som Laserguided sa så fint i just den forums tråden ...

If it says availble for preorder that's a different story.

The fellow who started this thread states quite clearly that when he made the purchase, it said that the software was available for immediate download.

Was that true? I don't know. Has fxpansion changed the text? I don't know.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jao, lite dålig timing på det där och borde man inte kontakta Angus eller företaget om det innan man slänger upp en topic på ett forum?

Det forum är rätt fullt med sådana saker men alltid så verkar det lösa sig, bara att det nog gått snabbare om man mailat än att man väntat på att Angus skulle kolla genom hela forumet.

Lite dumt att det bara står på ett ställe att det är pre-order, borde varit tydligare ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...