Jump to content
Annons

Tung synth från Staterna

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

En bekant har köpt en bautasynth från US of A. Det har ny gått drygt ett par månader sedan beställningen - kanske rentav tre. Jag vet inte så noga.

Hur lång tid kan det ta? Det var från en privat säljare i Ebay - med gott renommé, typ 100% positiva reaktioner från andra. Sålt mycket och så, vad jag förstår. Och det är ju enda grejen man har att gå efter.

makeringspenna grön//:musik

Annons
Postat

Hoppas han inte skickat några pengar.

De gånger jag handlat av privatpersoner i USA har jag haft grejorna på några veckor.

Utom i ett fall, då tog det tre år, och massor med påtryckningar och ett hot om att lägga ut säljaren till allmän beskådan på nätet, målinriktat inför hans affärskontakter innan prylarna kom.

Gott renomme på eBay kan ibland vara ren bluff fixat genom fejkade auktioner.

Postat

Vänta 1 månad.. Synten åker båt just nu (för att spara på fraktkostnaden)

Postat (redigerat)

Pratade i kväll med en gammal vän.

Blivit blåst på ett stort belopp via en annons i staterna.

😄

Man får nog tiita & tänka både 3 & 4 ggr. 😱😆

Redigerat av fogden2000
Postat
Vänta 1 månad.. Synten åker båt just nu (för att spara på fraktkostnaden)

Tillverkad i Asien (förmodligen). Skeppad till USA. Därifrån skeppad till Europa. Är det inte en konstig tid vi lever i nära våra saker har varit på fler kontinenter än vi har själva? 😄

Postat
Hej!

En bekant har köpt en bautasynth från US of A. Det har ny gått drygt ett par månader sedan beställningen - kanske rentav tre. Jag vet inte så noga.

Hur lång tid kan det ta? Det var från en privat säljare i Ebay - med gott renommé, typ 100% positiva reaktioner från andra. Sålt mycket och så, vad jag förstår. Och det är ju enda grejen man har att gå efter.

makeringspenna grön//:musik

Skeppas det billigt på båt så har jag för mig att det tar ca 3-4 veckor. Har det gått längre än så, så kan det vara så att han har blivit blåst. På e-bay är det inte ovanligt att ett antal bedragare går samman och "säljer" till varandra och efteråt ger varandra höga betyg, för att sedan kunna lura många andra... 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.