josie87 Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 yes, idag blev det officiellt att lillebrodern min ska delta i lilla melodifestivalen fredagen den 6 okt i svt! sĂ„ alla kan ju slĂ„ pĂ„ tvn dĂ„ och rösta pĂ„ lille joel! đ http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5556...elodifestivalen http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=55602 /josef
IDF Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 nej fan va skoj!! đ min lillebrorsa Ă€r bara slö.. đ
josie87 Postat 6 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 6 september 2006 Va...var inte det hĂ€romdagen? nej, det var junior eurovision pĂ„ tv4 som var nytt för i Ă„r. sĂ„ hĂ€r ligger det till: svt har ju haft lilla melodifestivalen i nĂ„gra Ă„r, och har skickat vinnaren till europafinalen men eftersom barnen har mĂ„tt dĂ„ligt av den stora pressen sĂ„ bestĂ€mde sig nordenlĂ€nderna att ha en egen nordenfinal och inte skicka nĂ„n till europafinalen. dĂ„ tog tv4 tillfĂ€llet i akt och hade sin egen version och skickar vinnaren till europafinalen istĂ€llet för svt. svt's mycket större Ă€n tv4s ocksĂ„. sĂ„ nu har vi fĂ„tt det utrett! đ
Who the fuck is billy Jo? Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Fan va grymt đ Ska lĂ€tt rösta..
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vem Àr det han aldrig ska lÀmna?
tbruce Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vem Àr det han aldrig ska lÀmna? Dig. Det stÄr ju...
rainydays Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Won't somebody please think of the children!
josie87 Postat 6 september 2006 TrÄdstartare Postat 6 september 2006 Vem Àr det han aldrig ska lÀmna? Dig. Det stÄr ju... tbruce har ju alldeles rÀtt!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Vem Ă€r det han aldrig ska lĂ€mna? Dig. Det stĂ„r ju... tbruce har ju alldeles rĂ€tt! Aha. DĂ„ har jag Ă€ntligen fĂ„tt bekrĂ€ftelse. JAG ĂR GUD!
Linus Postat 6 september 2006 Postat 6 september 2006 Hur mycket fick han betalt av dig för att uppge er sida som hans favoritsajt? đ
josie87 Postat 7 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 7 september 2006 Hur mycket fick han betalt av dig för att uppge er sida som hans favoritsajt? đ han fick en tall
Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Ăr din bror ocksĂ„ kristen?
Tranback Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 josie87 du och din bror har mig att tacka det var nÀmligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Àven sÀga att din bror var den Ànda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sÄ det Àr uppskattat
Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 josie87 du och din bror har mig att tacka det var nÀmligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Àven sÀga att din bror var den Ànda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sÄ det Àr uppskattat SÄ det kvittar alltsÄ om det Àr en bra lÄt? Det som rÀknas Àr vem man inte har som referenser? Om jurymedlemmarna inte ens Àr stavkunniga sÄ Àr nog den hÀr tÀvlingen inte mycket att hÀnga upp sin karriÀr pÄ. Josie! sÀg till din bror att dra tillbaks sitt bidrag - jurymedlemmar Àr inte stavkunniga - sÄ hur ska dom kunna ge ett rÀttvist utlÄtande om vilka som ska fÄ vara med i den TV-sÀnda tÀvlingen?
Tranback Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 josie87 du och din bror har mig att tacka det var nĂ€mligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Ă€ven sĂ€ga att din bror var den Ă€nda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sĂ„ det Ă€r uppskattat đ SĂ„ det kvittar alltsĂ„ om det Ă€r en bra lĂ„t? Det som rĂ€knas Ă€r vem man inte har som referenser? Om jurymedlemmarna inte ens Ă€r stavkunniga sĂ„ Ă€r nog den hĂ€r tĂ€vlingen inte mycket att hĂ€nga upp sin karriĂ€r pĂ„. Josie! sĂ€g till din bror att dra tillbaks sitt bidrag - jurymedlemmar Ă€r inte stavkunniga - sĂ„ hur ska dom kunna ge ett rĂ€ttvist utlĂ„tande om vilka som ska fĂ„ vara med i den TV-sĂ€nda tĂ€vlingen? Jag var sjĂ€lvklart inte fullt seriös med mitt fulla inlĂ€gg dĂ„ jag egentligen bara ville sĂ€ga att jag satt med i juryn och var en av de som var under 18 Ă„r (jag Ă€r 15) och det jag sa om favorit artist var mest att det var lite kul att nĂ€stan alla hade samma favorit förutom josie87 bror. och angĂ„ende stavningen pĂ„ ett internet forum sĂ„ tar jag inte Ă„t mig sĂ€rskillt mycket.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 och angÄende stavningen pÄ ett internet forum sÄ tar jag inte Ät mig sÀrskillt mycket. Hehe. Nej. Men att kunna stava Àr kanske en förutsÀttning förutsÀttning för att fungera i samhÀllet. Ta Ät dig nu, ett internetforum Àr trots allt ett hyfsat tvÀrsnitt av befolkningen.
pwayne Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 och angĂ„ende stavningen pĂ„ ett internet forum sĂ„ tar jag inte Ă„t mig sĂ€rskillt mycket. Hehe. Nej. Men att kunna stava Ă€r kanske en förutsĂ€ttning förutsĂ€ttning för att fungera i samhĂ€llet. Ta Ă„t dig nu, ett internetforum Ă€r trots allt ett hyfsat tvĂ€rsnitt av befolkningen. HallĂ„ eller? SĂ„ musiköra har med lĂ€s- och skrivförmĂ„ga att göra?? Och negrerna i Afrika vet inte vad musik Ă€r!!?? Du Ă€r vĂ€lkommen till Nazi-Tyskland!! LĂ„t oss rensa ut de icke-fungerande samhĂ€llsmedborgarna! SkĂ€rpning Cort! đđđđđ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 (redigerat) Och negrerna i Afrika vet inte vad musik Àr!!?? Det beror ju pÄ vad definitionen av musik Àr. Orytmiskt dunkande pÄ slappa trumskinn och röstexerciser i odefinierbara tonarter? Jo, dÄ vet dom vad musik Àr. EDIT: nÀr jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tÀvlingsdeltagare utifrÄn deras musikaliska referenser sÄ anar jag en viss dragning Ät Nazi-tyskland. Redigerat 7 september 2006 av Danny Cort
D Vibe Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 Won't somebody please think of the children! Simpsons .. đ Hursomhelst, Josie, kul att din lillebror Ă€r med dĂ€r đ
Tranback Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 EDIT: nÀr jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tÀvlingsdeltagare utifrÄn deras musikaliska referenser sÄ anar jag en viss dragning Ät Nazi-tyskland. För andra gÄngen sÄ sÀger jag att vi inte skapade vÄran uppfattning genom deras musikaliska referenser, det var bara en liten notis jag skrev till i mitt inlÀgg. Vad e det du inte fattar Danny?
josie87 Postat 8 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 september 2006 josie87 du och din bror har mig att tacka det var nĂ€mligen jag som satt med i juryn och valde ut vilka som skulle vara med i tv, kan Ă€ven sĂ€ga att din bror var den Ă€nda som inte hade agnes eller shakira som favorit artist sĂ„ det Ă€r uppskattat đ tack sĂ„ mycket dĂ„! tog du ut de tio finalisterna av de 20 som blev utplockade först eller satt du och lyssnade pĂ„ alla bidrag? och hur fĂ„r man ett sĂ„nt jobb som 15Ă„ring? đ /josef
henning Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 JAG ĂR GUD! Nej. HĂ€r Ă€r gud och han har inte skrivit ett inlĂ€gg sen den 3:e februari. đ /H.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 EDIT: nÀr jurymedlemmar skapar sin uppfattning om tÀvlingsdeltagare utifrÄn deras musikaliska referenser sÄ anar jag en viss dragning Ät Nazi-tyskland. För andra gÄngen sÄ sÀger jag att vi inte skapade vÄran uppfattning genom deras musikaliska referenser, det var bara en liten notis jag skrev till i mitt inlÀgg. Vad e det du inte fattar Danny? Ok sorry - det verkade bara sÄ nÀr du skrev att det uppskattades att Josie's brorsa hade musiksmak som skiljde sig frÄn mÀngden. Ser fram emot att se lillkillen i tÀvlingen!
Overkill Postat 9 september 2006 Postat 9 september 2006 "Smarrigaste godiset: Svenska Lantchips Jag hatar: Potatis och vĂ€ckarklockor" đ Kul! HĂ€lsa honom! đ :D
josie87 Postat 2 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 2 oktober 2006 pÄ fredag kl 20.00 Àr det! missa inte!
josie87 Postat 8 oktober 2006 TrÄdstartare Postat 8 oktober 2006 var det nÄgon som sÄg? och vad tyckte ni?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.