Jump to content
Annons

Presentation


Recommended Posts

Hej, jag har funnits här ett tag, men har inte varit särsilt aktiv tidigare, och inte skrivit en presentation. så det gör jag nu.

namnet är stefan.

pysslar med: skriva musik, sjunga, öva på orgel, gitarr och bas. spelar synthbas i mitt ganska så nystartade band, Irrenhaus. och nej, det är inte tysk synth dt handlar om. =D

skriver även reportage, recensioner och är redaktionschef åt SolitudeZine, en nybildad nätpublikation med en redaktion på 6 personer. Vi koncentrerar oss främst på musikgenrer som går in under paraplyerna electro och rock (exempelvis ambient, DnB, metal osv), men även annan musik förekommer. samt lite diverse som inte har så mycket med musik att göra.

vidare är jag även vice ordförande och bandbokningsansvarig i lokala kulturföreningen stageclub ulricehamn. och ska boka in inkubus sukkubus på diverse klubbar, så att de kan ha en sverigeturne nästa vår.

nog om karriär. dags att skriva om mig.

jag bor i ulricehamn, är faktiskt bara 17 år, men har ändå lyckats komma långt.

fan, jag låter ju som om jag har prestationsångest. det har jag nog. men jag pysslar alltså med musik och kultur. en av mina tidigare hobbies var rollsepl, men har svårt att få tid med det nu. pluggar på estetiska dramaprogrammet.

ser ut som en hybrid av punk, hårdrock och goth, men har så mycket bredare musiksmak....

jäjäjä, nog om mig. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)

Hej Stefan och välkommen.

Jag ser ut som en blandning mellan Klas Lund och Arthur Baker.

Hur ni andra ser ut får ni själv berätta om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kanske inte är rätt person att säga hej och välkommen eftersom du förmodligen har funnits här längre än jag. Men, hej och välkommen i alla fall... Jag ser ut som en blandning av Ryan Philippe, Baren-Molle och prins Carl-Philip.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Vissa säger att jag ser ut som Orlando Bloom & vissa att jag ser ut som Kung Carl Gustf.

Förmodligen är jag nån form av blandning däremellan. Själv tycker jag att jag ser ut som min bror

Link to comment
Dela på andra sajter

Ulricehamn, ey?? 🙁 Där bor ju jag oxo just nu!

ojojoj! man skulle kanske ta och jamma någon dag. 🙁

det är lite som när svenskar träffar andra svenskar i utlandet och tycker det är jättetrevligt, fast de inte skulle bry sig därhemma.. haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och välkommen! Jag ser ut som på bilden, fast oftast i färg.

EDIT: Och numera med ett ambivalent skäggstubb som inte vet om det är skägg eller inte.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Ulricehamn, ey?? 🙁 Där bor ju jag oxo just nu!

ojojoj! man skulle kanske ta och jamma någon dag. 🙁

det är lite som när svenskar träffar andra svenskar i utlandet och tycker det är jättetrevligt, fast de inte skulle bry sig därhemma.. haha.

Hahaha precis! 🙂 Jorå kan man väl göra säkert.. Var bor du? Jag är ju på väg till huvudstaden om ett par veckor men just nu sitter jag och har mer eller mindre semester.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ulricehamn, ey?? 🙁 Där bor ju jag oxo just nu!

ojojoj! man skulle kanske ta och jamma någon dag. 🙁

det är lite som när svenskar träffar andra svenskar i utlandet och tycker det är jättetrevligt, fast de inte skulle bry sig därhemma.. haha.

Hahaha precis! 🙂 Jorå kan man väl göra säkert.. Var bor du? Jag är ju på väg till huvudstaden om ett par veckor men just nu sitter jag och har mer eller mindre semester.

tja, nu på fredag är jag i södertälje på dirty black summer festival. sen är jag lite mindre än en vecka i borensber; östergötland, hos min flickvän. sen blir det åka till arvikafestivalen, och sen åker jag hem till ulricehamn, ska börja intensivrepa med mitt band.

lite mer exakt hur länge stannar du i ulricehamn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit - inget dåligt "CV" för en sjuttonåring! 😱

Jag ser ut som min avatar, på riktigt. Med ski-googles. Har bl.a fått höra att jag liknar Enhörning, Bindefeldt och Gardell. Men det säger de nog bara för att de tre andra ska bli glada. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit - inget dåligt "CV" för en sjuttonåring! 😱

Jag ser ut som min avatar, på riktigt. Med ski-googles. Har bl.a fått höra att jag liknar Enhörning, Bindefeldt och Gardell. Men det säger de nog bara för att de tre andra ska bli glada. 😆

"Goggles" heter det, din datanörd! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit - inget dåligt "CV" för en sjuttonåring! 😆

Jag ser ut som min avatar, på riktigt. Med ski-googles. Har bl.a fått höra att jag liknar Enhörning, Bindefeldt och Gardell. Men det säger de nog bara för att de tre andra ska bli glada. 😄

"Goggles" heter det, din datanörd! 😄

Hahaha.. nädånädånädå!!! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...