Jump to content
Annons

Pellesnusk - Libertarians on acid


Pellesnusk

Recommended Posts

LÅTNAMN: Libertarians on acid

ARTIST/GRUPP: Pellesnusk

GENRE: Housig acid

LÅTLÄNGD: 4:44

PRODUCENT: Pellesnusk

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.5 MB

Här är en housig låt med lite acid-vibbar som jag pillat lite med i veckan. Vore kul att få feedback och höra vad ni säger. Har redan fått kritik på att trummorna är tråkiga, stämmer det? Leadljudet är en Nord Modular patch som jag tycker låter riktigt bra!

Pellesnusk___Libertarians_on_acid.mp3

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Grymma ljud och med fet potential som klubbdanga! Kan bli fett svang med lite fetare hattar och kanske kanske lagre volym pa kaggen. Introt ar alldeles for langt och att jag tappar intresset dar lite grann - fran 1.17 tar det drygt 40 sekunder innan laten kommer igan. Kanske ar det battre att laten drar igang pa en gang men andrar karaktar efter 40 sekunder - typ med kagge och en massa snabba snares eller blippsligan fran 3.35. Kanske ar just den blippiga slingan vid 3.35 typ lite hogt mixad - dock bra! Skulle gott kunna komma in lite tidigare fast med lagre volym. Kanske tom ett "intro" med kagge, bas, orgel, blippslingan istallet for buildupen (buildups ar ju lite 90-tal...)? Sist men inte minst tycker jag att 808/909 hattarna ar for langsamma (?) - fettare hattar tack med mera driv eftersom detta ska vara en klubblat!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...